Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Ябълки! Една ябълка на ден държи мазнините настрана. Вместо да посегнете към чипса или снакса, хапнете от вкусния плод. В ябълките се съдържа витамин С, който укрепва имунната система, както и флавоноиди – антиоксиданти, които намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания. В ябълка има само 70-100 калории. Може да я запечете с канела и да си направите вкусен десерт.Овче сирене! Проучванията показват, че приемът на овчето сирене може да помогне за намаляване на теглото ви. То е изключително богато на калций, а протеините му са два пъти повече, отколкото в кравето сирене. Ето защо то помага за оформянето на добрата мускулна маса.

 

Тиква! Есента се свързва с уханието на прясно изпечена тиква. Тя е чудесе източник на Витамин А и калий. Съдържа много фибри и помага за регулацията на стомашно-чревния тракт.

Грозде! Вкусно, сладко и ароматно. Гроздето е великолепен антиоксидант и подобрява метаболизма в организма, притежава слабително и диуретична действие. Благодарение на тези си свойства божественият плод е изключително полезен при заболявания на бъбреците (цистит, бъбречнокаменна болест),черния дроб и подагра. С помощта на гроздето се прави прочистване на организма.

Червена боровинка! Тази плод съко е силен антиоксидант с много малко калории. Може да се приема като сок или в салата. Червената боровинка прекрасно се съчетава с ястия с ориз.

Сладки картофи! Въпреки че не са много популярни у нас, сладките картофи са много вкусни и са с нисък гликемичен индекс. Ето защо те спомагат за регулацията на кръвната захар. Само за 120 калории вие получавате порция вкусна храна, пълна с фибри.

Марули! Те са здравословни и нискокалорични. Съдържат много фибри, желязо и Витамин К. Салата от марули с малко зехтин и сирене е прекрасна вечеря само за 40 калории.

Цвекло! Богато на фибри, почти без калории, цвеклото ще ви засити напълно. Колкото и да не ви се вярва това растение ще унищожи напълно желанието ви за сладко.

Фурми! Те са прекрасен заместител на бонбоните, богати са на желязо и диетични фибри. Все пак не прекалявайте с тях!

Карфиол! Веднъж приготвен карфиолът може да се направи на пюре и да се приготви вкусна супа от него. Това ще ви помогне да намалите калориите, в него. Една чаша варен карфиол е отличен източник на витамин С, диетични фибри, Витамин B, както и на омега-3 мастни киселини.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart