Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Цел на диетата: плосък и прибран корем.

Изключете солта от дневното си меню и намалете консумацията на продукти като: бял хляб, бисквити, сладки и тестени изделия. Хранете се регулярно, но в малки количества. Основата на менюто трябва да съставят цитрусовите плодове и зелените листни зеленчуци.

Меню:

Закуски (изберете един от предложените варианти):

а) една чаша обезмаслено кисело мляко, един портокал;

б) едно рохко яйце, една препечена филийка.

Обяд: 250 грама пилешко месо (без кожа) или риба, една чиния мешана салата.

Следобедна закуска: една чиния постна супа, парче черен шоколад.

Вечеря: един бифтек, изпечен на грил, 75 грама варен фасул, един портокал.

Не пренебрегвайте редовните физически упражнения, разходките или просто потанцувайте! Не забравяйте, че без активно движение нито една диета не е ефективна!

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart