Соята помага при менопаузата

Горещи вълни, лошо настроение, загуба на сексуално желание… Това са само част от неприятните симптоми на менопаузата. Много жени след 50 години се борят с това състояние, а изследванията сочат, че и все по-млади дами започват да навлизат в т.нар. „критическа“ възраст. Как обаче може да се справите с неприятните усещания и да преодолеете климакса по-лесно? Проучвания, публикувани наскоро показват, че дамите, които хапват храни, богати на соя почти не усещат горещите вълни и напрежението, предизвикани от менопаузата. Причината е, че бобовото растение съдържа естествени фитоестрогени, които подпомагат женският организъм да се справи с настъпващите промени. Изключително важно е в периода на менопаузата дамите да приемат естествени, природни съставки, а не хормонални препарати, категорични са учените. Най-много фитоестрогени се съдържат в соята, след това в броколите, ябълките, целината, краставиците, черешите, маслините и доматите. Кафявият ориз също трябва да е задължителна част от менюто.
Освен, че съдържа естествени фитоестрогени соята е богата и на протеини, лецитин, омега-3 полиненаситени мастни киселини и изофлавони. Не на последно място тази бобова култура е и прекрасен източник на витамини В6, В9, В12.

Ревита Ви препоръчва:

Соя изофлавони, 500 mg

Гроздовиден ресник, 40 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Детелина (цвят), 500 mg

Див ям/ сладък картоф (корен) 425 mg

Естросой, 335 mg

Естросой плюс, 335 mg

Люцерна (лист), 405 mg

Пореч масло, 1 300 mg

Иглика масло, 1 300 mg

Вашият коментар

Close Menu