Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Подобрете концентрацията с витаминиЧувствате се разсеяни, забравяте и често ви се иска да подремнете на бюрото в офиса… Има ли начин отново да се изпълните с енергия и прилив на сили? Отговорът категорично е “Да”. Благодарение на някои храни, витамини и минерали, може напълно да промените ежедневието си.
Малко кофеин, моля! Няма магична формула за повишаване на коефициента ви на интелигентност. Доказано обаче е, че някои субстанции като кофеина например могат да ви помогнат да се концентрирате много по-добре и да се справите със задълженията си по-бързо. Кафе, шоколад или енергизиращи напитки – всички те съдържат достатъчно кофеин, за да ви вдигнат на крака. Разбира се, ако прекалите ще постигнете обратния ефект.
Напред към сладките неща! Ако сте почитатели на сладкишите, това е вашият момент! Мозъкът обича захарта, и то най-вече глюкозата. Ето защо чаша сладка напитка може да ви помогне да се концентрирате по-добре, както и да се справите със задачите си в срок. Внимавайте! Позволявайте си само блокче шоколад на ден, защото голямото количество захар може да причини диабет, както и да ви помогне да натрупате няколко допълнителни килограма.
Закуска за шампиони! Често ли пропускате закуската? Проучвания показват, че хората, които се справят по-добре в работата, издигат се по-бързо в кариерата закусват всяка сутрин. Чаша мляко, пълнозърнеста филия хляб и малко сирене са вашият билет към мястото на шефа.
Хапвай риби, за да поумнееш! Освен, че е богата на протеини, рибата е основен източник на Омега-3 мастни киселини. Доказано е, че те подпомагат основата на мозъчната дейност. Има редица проучвания, че хората, които приемат Омега-3 ( те се съдържат в лененото масло) са защитени от развитието на дегенеративни заболявания като деменция и Алцхаймер.
Ядки и шоколад за удоволствие! Добрата новина е, че вече без угризения може да хапвате ядки и черен шоколад. Те са изключително богати на антиоксидантния Витамин Е, който се грижи за правилното функциониране на мозъка. Специалистите съветват да си позволявате поне веднъж дневно бадеми или кашу, както и черен шоколад.
Боровинките пазят от стрес! Проучване показва, че хората, които ежедневно приемат боровинки са предпазени от стрес и нивото на напрежение при тях е много по-малко. Те са по-концентрирани и заучават текстове по-лесно.
Време е за витамини и минерали! Без съмнение в днешното забързано ежедневие организмът има нужда от допълнителна доза витамини и минерали, които не може да си набавите само с храната. Повечето плодове и зеленчуци са така преработени, че унищожават всичките си полезни съставки. Витамините В, С и Е са най-подходящи за подобряване на концентрацията и силата на мисълта. В комбинация с магнезия и гинко билобата кръвообращението в мозъка се подобрява и това помага за предотвратяване на различни дегенеративни заболявания.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart