Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Време е за фитнес! “Ще ходя на фитнес!” Колко от вас са взимали това решение многократно. След тежкия работен ден обаче едно предателско гласче ви нашепва: “Не ми се спортува”, “Прекалено съм уморен, а в хладилника има студена биричка…” Така ден след ден предпочитате да лежите на дивана и да гледате телевизия вместо да се потите с гирички в ръка. Времето минава и всеки път, когато вземате решение да отидете на фитнес, подсъзнанието ви предава. Дори и да имате най-добри намерения да се упражнявате, със сигурност може да намерите хиляди извинения, за да останете и да мързелувате – “Трябва да работя.”, “Много е студено навън”, “През лятото килограмите изчезват от без усилия”, ”Салонът е твърде далеч.”
Как обаче да се справите с мързела и да облечете спортния екип? Ревита ви предлага някои съвети, които допълнително ще ви мотивират.

Определете причините, които ще ви мотивират, за да започнете да спортувате. Проучванията показват, че хората, които поемат към фитнеса, само защото искат да свалят 5 килограма или да приберат коремчето си, не издържат дълго. Те често си намират причини да се откажат. Ако намерите вътрешна мотивация и осъзнаете, че фитнесът не е ваш враг, а приятел ще се справите с мързела много по-лесно.
Обич или омраза? Ако не харесвате фитнес салона, най-добре не ходете. Упражненията не трябва да ви носят негативни чувства, а напротив. Намерете спорт, който да ви доставя удоволствие. Има различни варианти – народни танци, плуване, йога…
Не се отчайвайте. В началото може да ви е трудно, но запомнете, че за да постигнете изваяно тяло трябват тренировки. Дори страхотният финтес-инструктор не се е родил с плочки на корема. Скоро и вие ще сте в прекрасна форма, ако работите усилено.
Започнете бавно. Ако в началото прекалите с упражненията, те няма да ви помогнат да се освободите от килограмите и да стегнете сланинките. Напротив, претоварването може да ви донесе само болка, разочарование и дори да се нараните. Тренирайте умерено първите 1–2 седмици и след това може да включите по-интензивни упражнения.
Не изисквайте прекалено много от себе си. Има няколко причини защо хората, които започват прекалено усилени тренировки се отказват още в началото. Една от тях е, че интензитета на упражненията не е по силите им и те не се чувстват мотивирани. Разберете къде са вашите граници и не ги прекрачвайте.
Повикайте приятел. Най-добрият начин да станете от леглото и да си намерите компания. Помолете някой приятел да дойде с вас на фитнес или да тичате заедно. Може да използвате и финтес-инструктор, който да ви мотивира в началото.
Не прекалявайте. Експертите казват, че 30 минути дневно интензивна тренировка е напълно достатъчна, за да се поддържате във форма. Ако половин час ви се струва прекалено, може да се упражнявате два пъти по 15 минути..
Пристрастете се. Упражненията трябва да станат част от ежедневието ви – точно както миенето на зъби или обличането на пижамата. Ако мразите това, което правите, нищо няма да постигнете.
Не се наказвайте. Какво толкова, ако сте пропуснали цяла седмица фитнес и сте хапнали голяма пица? Ако това не ви става навик, няма проблем. Усмихнете се на живота.
Направете си дневник. В него може да записвате какво хапвате и колко често тренирате. Не забравяйте да отбелязвате и килограмите и обиколките си. Така скоро ще забележите промяна и ще се мотивирате още повече.
Ценете малките неща. Няма да изваете прекрасно тяло само за седмица. Това ще отнеме месеци. Въпреки това забелязвайте всяка малка промяна във външността си и я отпразнувайте. Бъдете благодарни за нещата, които сте постигнали с труд. Насладете се на резултатите, които ви показва огледалото. Наградете се с чаша вино или с нови, по-малки по размер дънки.

Ревита Ви препоръчва

Алайв мултивитамин, 1g

Кокосово масло, 474 ml

Метаболик ресет шоколадов шейк, 31.5 g

Метаболик ресет ванилов шейк, 31.5 g

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart