Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Витамини срещу умораЛипсата на достатъчно слънчева светлина и понижената физическа активност през зимата са част от факторите за поява на умората през лятото. Неподходяща диета, в която отсъстват необходимите витамини, минерали и други елементи също би могла да е причини за лятната умора.

Умората през лятото може да се появи както на физическо, така и на психическо ниво. И в двата случая достатъчно сън, физически упражнения и богата на високоенергийни вещества ще ни се отрази доста добре и ще ни „зареди”.

Тъй като невинаги ни остава време внимателно да подберем храната си, подходящите добавки към менюто са от особена важност.

Ето няколко съвета как да преодолеем умората през лятото:

Пчелно млечице – стимулант и тоник, който се препоръчва при всякаква физическа или умствена преумора.

Бирена мая – много богата на Б витамини.

Микроелементи – мед, фосфор, желязо и манган – всички те са подходящи при умора и астения.

Жен-шен – повишава жизнената енергия, интелектуалната сила и физическата издържливост.

Джинжифил – стимулант и антидепресант, на който за радост можем да се насладим под много форми.

Мака – идва от Андите и е много богата на желязо, фосфор, калций и въглехидрати – комплексът, от който има възстановяващо и енергизиращо действие върху тялото и ума.

След авитаминозна зима витамините, от които имаме нужда, са:

Витамини от групата Б – те заздравяват напукана и раздразнена кожа, подобряват апетита,  помагат на някои чревни разстройства и др.

Витамин А има антиоксидантно действие, подобрява зрението и апетита и помага на организма да стане по устойчив към настинки.

Витамин Д има отношение към загубата на апетит, гадене, диария, чувство на слабост, главоболие, ставни болки и костни проблеми.

Витамин С, освен антиоксидантните си свойства има и много добър ефект върху кървящите венци.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart