Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Храни, с които да отслабнетеДиети, упражнения, операции… Има какви ли не начини да се преборите с килограмите. Повечето от тях обаче не действат веднага и се изисква много постоянство и усилия. Проучвания, проведени наскоро показват, че въглехидратите с нисък гликемичен индекс, както и много пълнозърнести храни могат да се окажат вашият билет за отслабване. Причината е проста. Храните с нисък гликемичен индекс не позволяват драстично покачване на инсулина в тялото – хормон, който регулира нивото на кръвната захар. Така организмът изгаря много повече мазнини. Изследвания сочат, че жените, които слагат на масата храни с нисък гликемичен индекс изгарят 55% повече калории, отколкото тези, които наблягат на храните с висок гликемичен индекс. Ще ви предложим някои вкусни ястия, които ще ви помогнат да се сбогувате с килограмите.

Черешово кисело мляко
Смесете 1 чаша обезмаслено кисело мляко с 1 ч.л. мед. Сложете ½ чаша трици, ½ чаша череши (без костилките) и 1 с. л. нарязани бадеми.

Броколи със сирене
Напълнете арабска царевична питка с 2 разбити белтъка, 3 супени лъжици обезмаслен кашкавал, ¼ чаша нарязани броколи, малко задушен лук. Лукът може да го приготвите в 1 ч. л. зехтин и ¼ чаша прясно настъргани домати. Подправете със сол и черен пипер и изпечете питката.

Домашно мюсли
Смесете ½ чаша варено жито (използвайте ¼ часа сурово жито, за да получите ½ сварено), ¼ чаша обезмаслено мляко, 1/3 чаша нарязани ябълки и 2 с. л. нарязани орехи. Поръсете с канела.

Плодова извара
Смесете ½ чаша обезмаслена извара, 1 с. л. нарязани бадеми и ½ чаша нарязана круша. Не е фен на крушите? Заместете с грозде, банани, киви или праскови. (Важно е плодовете да са пресни, а не от буркан). Поръсете с канела на вкус.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart