Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Болни от работаБез съмнение знаете, че където и да работите опасността да се заразите с гаден грип от колегата до вас е много голяма. Особено през зимата инфекцията може за дни да се разпространи из целия офис. А случвало ли ви се е да получите болки в корема и диария от “току-що” приготвен сладкиш, който колежката ви е донесла? За съжаление рисковете свързани с болестите на работното място не спират до тук. Ако сте подложени на стрес или пък началникът ви сякаш е излязъл от Ада, има голяма вероятност да се разболеете от опасно сърдечно-съдово заболяване. Каква е причината и защо трябва да се пазим в работата си много повече?

Проблем – стрес
Ако работата ви е свързана с много стрес, напрежение и тревоги, това повишава рискът от сърдечно-съдови заболявания с цели 56%. Резултатите са на учени от Харвардския университет (САЩ).
Как да се справите? Трудно е да се регулира стреса на работното място. Напишете списък с три значими неща, за които сте благодарни и, които ви носят радост. Доказано е, че когато мозъкът е под стрес, той търси все негативните страни на всеки проблем. Ако изпускате краен срок или някои колеги ви тормозят, прочетете списъка си. Важно е винаги да е под ръка.

Проблем – ужасен шеф
Шефът, който постоянно крещи, недоволства или ви ругае е причина рискът да се разболеете от сърдечно-съдово заболяване да скочи с 64%. Това са данни на изследване от Медицинския университет в Стокхолм (Швеция). Напрежението, което се поражда от ужасния шеф поддържа високи нивата на адреналина и кортилоза. Те влияят негативно на здравето ви.
Как да се справите? След неприятна среща с началството може да си пуснете музика. Изберете песен, която да носи лично послание. По този начин ще се почувствате по-спокойни и нивата на адреналина и кортизола ще паднат. Има доказателства, че музиката намалява сърдечната честота до ниво, при което здравето ви не е подложено на риск. Ако пък вашият началник е прекалено груб и прекрачва всички граници, може би е време да си потърсите друго работно място. Запомнете, че здравето ви е най-важно.

Проблем – без почивка
Колкото по-често работите през уикенда, толкова по-голям е шансът да изпаднете в депресия, показва проучване на американски учени от Уисконсин.
Как да се справите? Отделете поне 3 часа събота и неделя, за да се отдадете на мини-ваканция. Предварително си направете план – отидете сред природата, на кино, вижте се с приятели. Съсредоточете се в планирането. Всеизвестен факт е, че хората изпитват най-голямо удоволствие преди пътуване, когато очакват с нетърпение нещо хубаво да се случи. Не пропускайте ваканцията с обяснението, че имате много работа. Няма незаменими хора.

Проблем – липсата на движение
Ако седите зад бюрото 6 или повече часа без да се разходите, това повишава риска от сърдечно-съдови заболявания с цели 34%. Изследвания показват, че независимо дали сред работа сте на фитнес, продължителното седене е пагубно за сърцето.
Как да се справите? Изправете се още сега! Хората, които често стават от стола имат по-тънка талия, по-ниски нива на холестерола и кръвното налягане. Задължително ставайте от стола на всеки 90 минути и си правете 5 минутна почивка, през която се разходете. Излезте навън, за да подишате чист въздух или да си поклюкарствате с колегите. Настройте си алармата на часовника, която да ви напомня да се раздвижите.

Проблем – извънреден труд
Един работен ден продължава 8 часа, какво обаче ще стане, ако работите 11? Доказано е, че опасността от сърдечни проблеми скача с 56%.
Как да се справите? Колкото повече работите, толкова по-малко време имате за себе си, за приятелите и семейството си. Те от своя страна най-добре помагат да се преборите с натрупания стрес и напрежение. Общуването с други хора повишава нивото на хормона на щастие серотонин. Направете си график кога ще се виждате с приятели и колко време отделяте за семейството си. Когато имате точно поставени задачи, ще се наложи да ги изпълните и ще сте принудени да си тръгнете по-рано от работа.

Срещу сърдечни проблеми Ревита Ви препоръчва

Чесън (луковица), 580 mg

Живовляк (семе), 610 mg

Гарлицин, 350 mg

Здраво сърце, 600 mg

Здраво сърце плюс, 1000 mg

Ситринол, 150 mg

Ситринол и фитостероли, 255 мg

Алое вера (лист), 550 mg

Рейши, 190 mg

Шийтаке – майтаке, 400 mg

Смирна (смола), 550 mg

Чесън § магданоз, 545 mg

Сминдух (семена), 610 mg

Витамин С – Алайв, 500 mg

Витамин С – биофлавони, 500 mg

Витамин С § шипка, 500 mg

Витамин С – минерален произход, 500 mg

Крил масло, 500 mg

Мега – ДХК, 1000 mg

Добро настроение, 471 mg

Хром, 200 mcg

Глюкоманан (корен), 665 mg

Юка (стебло), 490 mg

Бразилски женшен (корен), 500 mg

Люцерна (лист), 405 mg

Фо-ти (корен), 610 mg

Хлорела (микроводорасли), 410 mg

Ленено масло, 1300 mg 57%

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml супер лигнан

GTF хром, 200 mcg

Ресвератрол, 325 mg

Лецитин, 1200 mg

Инозитол (витамин B8), 500 mg

Холин и Инозитол

Маслина (лист), 500 mg

Годжи бери, 500 mg

При стрес на работното място Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Calmeral, 600 mg

Ge 132 Active, 100 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Жълт кантарион, 420 mg

Маточина (лист), 490 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Валериана, 525 mg

Валериана (корен), 530 mg

Добро настроение, 471 mg

Глог (плод), 510 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart