Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти

Откажете се от тренировкаНяма съмнение, че спортът подобрява тонуса, настроението, справя се с мазнините и какво ли още не. Доказано е, че ако редовно посещавате фитнес залата или плувате ще забравите за менструалните болки, болките в ставите, главоболието, стреса и депресията. Понякога обаче тялото ни дава сигнали, че нещо не е наред и е време да пропуснем ежедневната си тренировка. Кога и как да стане това? Предлагаме ви няколко полезни съвета.

Болка
Ако след първата усилена тренировка имате мускулна треска, това е напълно нормално. Важно е обаче да не стъпвате във фитнес залата или да не се качвате на колелото, докато изпитвате дори малък дискомфорт. Оставете мускулите и ставите ви да си починат. В случай, че се натоварите допълнително, много е вероятно да получите сериозна травма. Не подценявайте болките след тренировка. В случай, че неприятното усещане продължи повече от 72 часа, не можете да спите нощем или мястото на травмата се подува, незабавно потърсете лекарска помощ.

Липса на сън
Липсата на достатъчно здравословен сън може да ви навреди както психически, така и физически. Специалистите съветват никога да не стъпвате във фитнеса или в плувния басейн, ако не сте прекарали в леглото поне 7 часа. Човешкото тяло се нуждае от достатъчно сън, за да се възстанови. Ако вечер към 7 – 8 часа се чувствате сънливи и едва държите очите си отворени, най-вероятно организмът ви е напълно изтощен. Добре е да оставите физическите упражнение за момент, в които сте отпочинали и тонизирани. Експертите са категорични, че безсънните нощи могат дори да са опасни във фитнес залата.

Световъртеж
През лятото много хора са замаяни, виждат двойно и копнеят за вода. Това са първите признаци на топлинния удар. Не мислете, че може да изпаднете в това състояние само, когато навън е 40 °С. Топлинният удар може да ви повали дори и в облачен ден. Ето защо винаги дръжте вода под ръка и пропуснете тренировките, докато не се възстановите напълно.

Проблеми със стомаха
За съжаление всеки от нас се е изкушавал да си купи пица на парче или хамбургер от съмнително заведение. Резултатът понякога е повръщане и диария. Останете в леглото, пийте много течности и забравете за спорта поне 2 седмици. Подобно състояние често изтощава напълно организма и не бива да се натоварвате преди да се почувствате отново във форма.

Повишена температура
Дори термометърът да показва 37 °С, най-добре да си останете у дома. Повишената телесна температура може да е сигнал за началото на настинка или тежък грип. Със сигурност хората, които тренират с вас не биха желали да прихванат от вашия вирус. Освен това тренировката ще ви изтощи допълнително и ще даде възможност на бацилите да се разпространят по-бързо.

Ревита Ви препоръчва за по-добра концентрация

Сибирски женшен (корен), 410 mg

Корейски женшен, 560 mg

Женшен бразилски/ Сума (корен), 500 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Vit C Release, 500 mg

Ревита Ви препоръчва срещу настинка

Гарлицин имун съпорт, 400 mg

Ехинацея, 400 mg

Ехинацея & витамин С, 492 mg

Ехинацея & астрагалус & рейши, 400 mg

Ехинацея, 30 ml (без алкохол)

Самбукус за деца сироп, 120 ml

Самбукус, 200 mg

Самбукус имун систем сироп, 120/240 ml

Самбукус имун систем, 215 mg

Самбукус сироп 120/240 ml

Черен бъз (плод & цвят), 575 mg

Алое вера (сок от цели листа), 1 000 ml

Алое вера (гел и сок), 1 000 ml

Алое вера (гел и сок) плодов, 1 000 ml

Алайв мултивитамин, 1g

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart