Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Край на дебелото коремчеМного жени се подлагат на какви ли не диети, спортуват без почивка и дори гладуват. За съжаление дори да свалят няколко килограма често те са изправени пред сериозен проблем – упоритото закръглено коремче. То е досадно и изчезва много трудно. Дори да се потите във фитнеса по 1 час всеки ден или да сте забравили вкусът на сладкото, коремчето все остава. Готови ли сте да изпробвате нов подход, който наистина работи? Има няколко трика, които ще ви помогнат в борбата с тази не много приятна закръглена част от тялото ви.

Край на стреса и изтощението
Повишаването на нивата на хормона на стреса – кортизол може да е причината за мазните натрупвания около корема. Тревожност, безпокойство, липса на сън – всичко това води до отделяне на повече кортизол. За да се справите със стреса, използвайте техниката на дишане, която се преподава в много курсове по йога. Бавно вдишайте през носа и бройте до четири. Издишайте през устата докато броите до осем. Повторете, докато се почувствате по-спокойни.

Без бял хляб
Кой от нас не се е изкушавал да купи току-що изпечен бял хляб и да изяде половината още на крак? За съжаление белият хляб е най-големият враг на плоското коремче. Ето защо е време да се насочите към пълнозърнестото удоволствие. Доказано е, че хората, които хапват черен хляб се сбогуват с много повече мазнини, натрупани около корема, отколкото останалите.

Не яжте през нощта
Вашето тяло не може през нощта да изгори толкова много калории и толкова ефикасно, както през деня. Най-добре е да ядете 2 часа преди да се отправите към леглото. Ако наистина не може да издържите и ставате през нощта, за да похитите хладилника, ограничете се до 150 калории. Може да си позволите един портокал, малък банан, парче обезмаслено сирене. Запомнете, че глътка чай ще подтисне апетита. В случай, че не може да издържите на копнежа по малко сладолед или шоколадова бисквитка, най-добре да си ги позволите. Стресът, който предизвиква факта, че сте останали гладни е честа причина за голямото коремче.

Насладете се на авокадото
Само половин авокадо съдържа 10 г мононенаситени мазнини. Те подтискат, желанието за консумация на захар и подпомагат тялото да изразходва повече мазнини и въглехидрати. Хапвайте повече авокадо вместо сирене или го смесете с малко лимонов сок и го използвайте на сандвича си вместо майонеза.

Хайде на портокалите
Високото съдържание на Витамин С в цитрусовите плодове ще ви помогне да изгорите до 30% повече мазнини по време на тренировка. Друг богат източник на полезния витамин са червените чушки, кивито, ягодите и папаята.

Време е за зелен чай
Три чаши зелен чай дневно повишава метаболизма и е причина за изгарянето на над 30 калории. Освен това той е силен антиоксидант и ще предпази организма ви от редица болести.

Един банан за всеки ден
Този плод съдържа средно по 422 мг калий. Важният минерал помага за намаляване на корема и предотвратяване на подуването. Калият се съдържа в голямо количество в  сладките картофи, киселото мляко и сушените кайсии.

Ревита Ви препоръчва

Метаболик ресет ванилов шейк, 31.5 g

Метаболик ресет шоколадов шейк, 31.5 g

Кокосово масло, 474 ml

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленена пудра с протеини & фибри & лигнани, 454 гр

Тоналин XS-CLA, 1 000 mg

Худия, 250 mg

Горчив портокал, 450 mg

Зелен чай, 450 mg

Хром, 200 mcg

GTF хром, 200 mcg

Глюкоманан/ Картофена палма (корен), 665 mg

Л-Карнитин, 500 mg

Ацетил Л-Карнитин, 500 mg

Vit C Release, 500 mg

Зелен чай, 450 mg

Срещу стрес Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Calmeral, 600 mg

Ge 132 Active, 100 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Жълт кантарион, 420 mg

Маточина (лист), 490 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Валериана, 525 mg

Валериана (корен), 530 mg

Добро настроение, 471 mg

Глог (плод), 510 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart