Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Отслабнете с 6 малки промениИскате да свалите 3 – 4 килограма, но все не успявате? Диети, упражнения, дори глад… Каква е тайната, която ще ви приближи до мечтаното тегло? Специалистите съветват да направите няколко малки промени в ежедневието си и да се сбогувате с нежеланите килограми. Ако спазвате нашите съвети, скоро ще видите положителни резултати.

Спрете да пиете калории
Статистиката сочи, че в края на 1970 г. сме консумирали около 70 калории на ден под формата на захар от подсладените напитки. До днес тази цифра е скочила на 190 калории. Многобройни проучвания показват, че колкото повече подсладени напитки пиете, толкова по-голяма е вероятността да напълнеете. “Когато човек пие безалкохолно или сок, той приема само празни калории. Те не му доставят енергия и полезни вещества, а само се трупат”, казва д-р Ричард Д. Матс, професор по храните и храненето в университета Пърдю. “Плодовите сокове не са заместител на хляба или месото. Те само увеличават обиколката на талията.” Ако изпиете ябълков сок, в който има 300 калории, няма да сте толкова сити, колкото ако изядете 300 калории под формата на пресни ябълки. И още нещо… Когато се храни, човек губи калории, докато дъвче. За съжаление соковете често са причина и за увреждане на зъбите.
Учените са разделени по въпроса дали човек трябва да пие мляко и алкохолни напитки. Факт е, че млякото доставя полезни хранителни вещества на организма – като калций, например. Има и доказателства, че червеното вино в умерени количества (една чаша на ден) предпазва организма от редица болести.

Хайде на протеините
Редица проучвания сочат, че хората, които поемат повече протеини, могат да отслабнат много лесно в краткосрочен план. “Не очаквайте чудеса от този род, но със сигурност ще забележите разликата, когато стъпите на кантара “, казва проф. Матс. В проучване, проведено в Англия през февруари 2009 г., доброволци увеличили приема на протеини в дневното си меню до 21% (максимумът е 25%). Оказало се, че за няколко седмици те значително отслабнали.

Време е за фибрите
Фибрите са особено полезни за организма. Те могат да намалят риска от рак на дебелото черво и сърдечно-съдови заболявания. Доказано е, че дори да консумирате малко количество фибри, ще се почувствате сити и ще се откажете от другите вредни храни. Пълнозърнестите храни са богати на фибри. Изследване сочи, че в развитите страни хората хапват два пъти по-малко фибри, отколкото са им необходими. Някои зеленчуци са богат източник на фибри и може да ги консумирате за обяд или лека вечеря.

“Сбогом” на изкушенията
Може ли да се ограничите само с една сладка целувка или малко парче шоколад? За съжаление когато започнат да ядат чипс, солети или шоколад, повечето хора не могат да се спрат. “Преди един век за да изядете 400 калории, е трябвало да купите месо,  зеленчуци и ориз, да се приберете у дома и да ги сготвите”, обяснява проф. Матс. “Днес ще си набавите тези калории само с блокче шоколад.” Без съмнение не може да избегнете сладките и солени изкушения, които водят до проблеми с килограмите. Решението е не да се откажете от тях напълно, а да не ги държите у дома или на работното място. Ако в шкафа ви няма шоколад, няма как да се изкушите да го изядете целия.

Време за разходка
Специалистите съветват всеки ден да ходите поне по 2000 крачки – това са 20 до 25- минутна разходка. Подобно упражнение е напълно достатъчно, за да се сбогувате с нежеланите калории и да стегнете тялото си. Може да ги разпределите в няколко малки разходки. Има лесни трикове за това – когато излезете, за да проверите пощата, не се прибирайте веднага, а обиколете квартала. Ходете пеша до работа или се разходете в парка.

Забравете за телевизора
“Когато седим, ние горим точно толкова малко калории, колкото и докато спим”, каза проф. Марк Т. Хамилтън, ръководител на Биомедицински изследователски център в Бостън (САЩ). “Освен това седенето е много опасно за здравето – увеличава сериозно риска от сърдечно-съдови заболявания.” Колкото повече седите, толкова по-голяма е опасността от наддаване на тегло, диабет тип 2 и други опасни болести. Забравете за телевизора и компютъра. Разхождайте се възможно най-дълго.

Ревита Ви препоръчва

Метаболик ресет ванилов шейк, 31.5 g

Метаболик ресет шоколадов шейк, 31.5 g

Кокосово масло, 474 ml

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленена пудра с протеини & фибри & лигнани, 454 гр

Тоналин XS-CLA, 1 000 mg

Худия, 250 mg

Горчив портокал, 450 mg

Зелен чай, 450 mg

Хром, 200 mcg

GTF хром, 200 mcg

Глюкоманан/ Картофена палма (корен), 665 mg

Л-Карнитин, 500 mg

Ацетил Л-Карнитин, 500 mg

Vit C Release, 500 mg

Зелен чай, 450 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart