Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Преборете диабетаДиабетът е коварно заболяване, което всяка година покосява хиляди българи. Статистиката сочи, че близо 600 000 души страдат от захарна болест у нас. Това показват данните на Международната федерация за борба с диабета. В България около 40% от диабетиците изобщо не знаят, че са болни. Според проучване на българското дружество по ендокринология почти половината диабетици трябва да се лекуват в болница, а 35% са получили усложнения. Как да се справите с диабета и да не позволявате той да влияе на живота ви? Предлагаме ви някои интересни и лесни решения.

“Не” на босите крака. Казват, че хората, които се разхождат боси, са по-енергични и жизнени. Това обаче не важи за диабетиците. Важно е винаги да сте с удобни обувки, независимо дали сте на бизнес среща или на плажа. Краката са една от най-уязвимите части на тялото при захарен диабет. От значение е да не допуснете да се появят ранички. Дори мазолите са опасни. Купувайте се възможно най-удобните и меки обувки.
Проверка на тялото. Когато си сушите след баня, винаги проверявайте тялото си от глава до пети. Изследвайте внимателно кожата за червени и болезнени петна или пъпчици. Те могат да се инфектират и да ви създадат редица проблеми. Подсушавайте се внимателно. Не пропускайте зоната между пръстите на краката или под гърдите. Влагата помага на бактериите да се размножат и създава проблеми.
Бонбони за закуска. Не забравяйте да сложите в чантата си пакетче захар или няколко бонбона. Те ще ви помогнат да се справите с рязкото падане на кръвната захар – чест проблем при диабетиците. Замаяност, вълчи глад и двойно виждане са едни от симптомите на хипогликемията. Ниската кръвна захар може да е резултат от диета, много физически упражнения или неправилна доза лекарства.
Настройте си алармата. Винаги изследвайте кръвната си захар сутрин като се събудите и вечер преди сън. Ако лекарят ви е препоръчал да правите тестове по-често, настройте алармата на телефона си. Така няма да забравите, улисани в работа. Задължително проверявайте нивото на захарта и преди и след тренировка във фитнес залата.
Хранете се здравословно. Има редица храни с нисък гликимичен индекс, които са много подходящи за вашата диета. Напишете списък и го закачете в кухнята. По този начин и готвенето ще е по-лесно.
Пийте повече вода. Високата кръвна захар е причина бързо да се обезводнявате и кожата ви да е суха. Това може да предизвика сърбеж, раздразнение и екзема, които да имат по-страшни последствия. Пийте по 2 – 3 литра вода на ден, за да овлажните кожата си.
Спортувайте и вземайте витамини. Важно е всеки диабетик да спортува по 30 минути на ден. Това ще му помогне да се справи по-лесно с болестта и ще го предпази от някои неприятни последици. Разхождайте се, танцувайте или плувайте. От значение е да съчетаете физическата активност с някой от най-полезните витамини, билки и минерали, които ще държат болестта под контрол. Канелата, боровинката и горчивият пъпеш ще ви помогнат да се справите по-лесно със заболяването. Хромът и корейският женшен са доказали своето действие при регулирането на кръвната захар. За да засилете ефекта им, вземайте и витамин С.

Ревита Ви препоръчва

Блад шугар, 378 mg

Канела, 400mg

Алфа-липоева киселина, 360 mg;

Хром, 200 mcg;

GTF Хром, 200 mcg

Витамин С – АЛАЙВ, 500 mg

Витамин С – Биофлавони, 500 mg

Витамин С § шипка, 500 mg

Витамин С – минерален произход, 500 mg

Гимнема, 310 mg

Алое Вера (сок от цели листа), 1000 ml

Корейски женшен (корен), 560 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart

Количка