Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Диета за мързеливи

Свалянето на излишните килограми за повечето жени изисква огромни усилия. Едни спазват диети, други предпочитат да спортуват, трети правят и двете.

Ако искате да отслабнете, но не ви достига воля, пробвайте с диета за мързеливи. С нейна помощ можете да свалите до 5 килограма за 1 месец, при това без да се отказвате от любимите си ястия.

Закуска

Основният прием на храна в диетата за мързеливи е закуската. Смята се, че до 12ч. на обяд може да се яде абсолютно всичко, а след това продуктите трябва да се заменят с по-малко калорични.

За закуска може да ядете каквото пожелаете, включително захар, шоколад или торта, но за да достигнете по-бързо до желания резултат, заменете обикновената захар с нерафинирана тръстикова, млечният шоколад с черен, а калоричните торти с целувки или чийзкейк.

Ако сутрин обичате да се глезите с чаша кафе и сандвич, се старайте да отдавате предпочитание на тостовете с пуешко месо и зеленчуци, вместо на бургерите със салам. Кашкавалът и йогуртът можете да замените с техните нискокалорични обезмаслени събратя.

Между другото, сокът от цикория, който се продава в някои магазини и аптеки, е отлична алтернатива на сутрешното кафе. А вместо „практичните” полуфабрикати, сварете за закуска една купичка елда или овесена каша, които можете да консумирате с кафява захар и обезмаслено мляко.

Не забравяйте фрешовете и зеленият чай – те съдържат множество полезни вещества и стимулират отслабването.

Обяд

Обядът в диетата за мързеливи също трябва да бъде пълноценен и разнообразен. Вместо мазните супи на основата на месен бульон, яжте такива, които са приготвени с пиле или риба. Заместете картофите с по-полезните за фигурата зеленчуци – моркови, домати, целина, карфиол и броколи.

Задължително включете в менюто си крехко месо – пилешко, пуешко, говеждо, риба и морски дарове. За гарнитура използвайте отново зеленчуци или зърнени култури. Не забравяйте, че за постигане на добри резултати ще трябва да се откажете от пърженото. Вместо това консумирайте приготвени на фурна варени и задушени храни.

За сос използвайте обезмаслено кисело мляко, балсам или зехтин. Ако не можете да се откажете от майонезата и кетчупа, се постарайте да сведете консумацията им до минимум или пък си ги приготвяйте сами.

За десерт хапнете плод или плодова салата. Що се отнася до напитките – подходящи са фрешове, вода и зелен чай.

Вечеря

Последният прием на храна трябва да бъде не по-късно от 6 ч. вечерта. Най-подходящите за вечеря храни са плодовете, зеленчуците, зърнените култури, изварата и обезмасленото сирене.

Пригответе си салата от пресни зеленчуци или ги задушете като добавите домашно приготвен доматен сос и краве масло.

За десерт нарежете плодове и ги смесете с обезмаслена извара. Напитките нека да са вода, айрян или чай.

Спазването на диетата за мързеливи не е никак трудно. С нейна помощ не само ще се отървете от излишните килограми, но и ще подобрите работата на стомашно-чревния тракт и състоянието целия си организъм.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart