Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Преборете се с хърканетоСтатистиката сочи, че около 45% от възрастните хора хъркат от време на време. Дори и да не огласяте цялата къща през нощта, със сигурност не е приятно, когато ви се подиграват на семейните събирания или срещите с приятели. При някои хора хъркането е толкова сериозен проблем, че може дори да е причина за развод. Факт е също така, че 75% от хората, които хъркат страдат и от обструктивна сънна апнея. При това заболяване човек спира да диша за няколко секунди през нощта.
За щастие има няколко лесни и напълно природни начина да се справите с неприятните звуци. Ако ги приложите, най-вероятно ще се отървете от хъркането.

Променете позата, в която спите.
Хората, които спят по гръб, хъркат повече. Ако се обърнете на една страна, най-вероятно проблемът ще изчезне. Изберете подходяща възглавница, която ще ви помогне да се обърнете на ляво или дясно и ще поддържа главата ви. За да се откажете от навика да спите по гръб, залепете с тиксо топка за тенис малко над кръста.
Само след няколко дни вече спокойно си почивате на една страна. Добре е също така да промените и наклона на леглото. Горната страна трябва да е леко повдигната.

Сбогувайте се с излишните килограми.
Доказано е, че ако отслабнете, хъркането ще намалее или изчезне. За съжаление по-малкото килограми не са гаранция, че напълно ще се справите с проблема. И слабите хора хъркат. За щастие има доказателства, че отслабването се бори успешно със сънната апнея.

Забравете за алкохола.
Алкохолът и успокоителните хапчета пречат на мускулите в задната част на гърлото да се отпуснат напълно. Това е причина за хъркане. Ако пиете алкохол 4 – 5 часа преди сън, най-вероятно цяла нощ се огласяте спалнята си с неприятните звуци.

Отпушете носа.
Хората, които лягат със запушен нос хъркат много по-често от останалите. Ако носът ви е запушен, въздухът ще преминава през него много по-бързо. Представете си тесен градинския маркуч, през който тече вода. Колкото по-тесен е той, толкова водата ще нахлува по-бързо. Ето защо, ако носът ви е запушен от настинка или друг проблем, въздухът, който минава през нещо ще се движи по-бързо и най-вероятно ще хъркате. Вземете си горещ душ преди лягане. Това ще ви помогне да отпушите носа си. Може и да изплакнете ноздрите със солена леко затоплена вода. Понякога и лентите за нос също вършат работа.

Сменете възглавницата.
Алергени в леглото и по възглавницата могат да са причина за хъркането. Кога за последен път сменяхте завивките или чистихте филтрите на климатика? Акарите, които се трупат във възглавницата предизвикват хъркане. Ако домашният ви любимец спи в леглото ви, това може да доведе и до редица проблеми. Ето защо е важно да перете завивките през 2 седмици и всеки път да сменяте възглавницата си.

Пийте повече вода.
Когато пиете достатъчно вода, секретите в носа излизат по-лесно. Това ще ви предпази от неприятното хъркане. Препоръчително е да изпивате по 12 – 16 чаши вода дневно. Мъжете имат нужда от повече.

Ревита Ви препоръчва за добър сън

Izi Night, 252 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Маточина (лист), 490 mg

Глог (плод), 510 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Мелатонин, 2.5 mg
Ревита Ви препоръчва за отслабване

Метаболик ресет ванилов шейк, 31.5 g

Метаболик ресет шоколадов шейк, 31.5 g

Кокосово масло, 474 ml

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленена пудра с протеини & фибри & лигнани, 454 гр

Тоналин XS-CLA, 1 000 mg

Худия, 250 mg

Горчив портокал, 450 mg

Зелен чай, 450 mg

Хром, 200 mcg

GTF хром, 200 mcg

Глюкоманан/ Картофена палма (корен), 665 mg

Л-Карнитин, 500 mg

Ацетил Л-Карнитин, 500 mg

Vit C Release, 500 mg

Зелен чай, 450 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart