Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Лесно е да си уменНикой не иска да изглежда или да се чувства стар. За съжаление обаче с течение на времето много неща в организма се променят. Един от първите симптоми на остаряването е проблеми с паметта. Много хора се притесняват, че още на 30 – 35 години започват да забравят къде са оставили ключовете, как се казва човекът, който току-що ги е поздравил… Паметта обаче, както почти всички други органи може да се тренира и така да поддържате мозъка си в идеална форма. Упражнения за памет? Защо не?! Предлагаме ви някои интересни и лесни решения. Проучванията показват, че ви трябват само 20 – 30 минути на ден. Факт е, че физическото натоварване помага за концентрацията и подобряване на паметта. Защо не опитате:
•    Да въртите обръч.
•    Да играете на гоненица с децата
•    Да карате колело
•    Да плувате
•    Да се качите на степера поне за половин час
Правилното хранене също е от значение за подобряване на мозъчната активност.  Факт е, че някои храни, витамини и минерали подпомагат паметта. Когато избирате какво да сложите на масата, помислете за:
•    Забравете за чипса, солетите и бонбонките. Хапвайте здравословните ядки, мазна риба и маслини. Добре е рибата на присъства на масата ви поне 3 пъти седмично. Не пропускайте да вземате и ленено масло, което е богато на Омега-3 мастни киселини. Доказано е, че те сеподпомагат мозъчната дейност и подобряването на паметта.
•    Яжте цветно. Изберете „цветните” плодове и зеленчуци – червено, оранжево, жълто… Всички те са изключително богати на витамини и минерали, от които мозъкът ви се нуждае.
•    Не подценявайте калориите. Не е приятно да броите калориите при всяко ястие, но все пак внимавайте с какво се гощавате. Не прекалявайте с мазните храни. Доказано е, че рискът от деменция при хората с наднормено тегло е много по-голям.
Доверете се на природата. Има много витамини, минерали и хранителни добавки, които подпомагат действието на мозъка.
Приемането на Витамин В е лесен начин, за да подобрите паметта си. Доказано е, че В 6 и В12 подпомагат мозъчната дейност и концентрацията.
Факт е, че гинко билобата е най-доброто средство, ако искате да запомните имената на всички приятели и познати, с които се срещате и да постигнете по-добри резултати в работата си. Растението влияе директно на мозъка като подобрява функциите му.
Ацетил Л-Карнитин участва в производството на енергия в клетките и в синтеза на ацетилхолин – основния химически преносител на нервния импулс във вегетативната нервна система. Тази хранителна добавка стимулира образуването на нови неврони в мозъка и подобрява сигнализацията между тях. Препаратът повишава умствената работоспособност и предпазва мозъка от процесите на стареене.
Не на последно място са четенето на книги, играта на карти или подреждането на пъзел. Всички тези дейности подпомагат функциите на мозъка и подобряват паметта.

За по-добра памет Ревита Ви препоръчва

Ацетил Л-карнитин, 500 mg

Витамин С & биофлавони, 500 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Гинко, 460 mg

Корейски женшен, 560 mg

Фосфатидил-серин, 500 mg

Мега – ДХК, 1000 mg

Розмарин (лист), 400 mg

Шизандра (плод), 580 mg

Келп (кафяви водорасли), 660 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart