Search
Филтрирай по...

Детски витамини за концентрацияОбръщате ли внимание на малките, а и на по-големите ученици, които всеки ден нарамили чанти се отправят към училище? Ако имате първокласник в семейството, сигурно вече усещате първите трепети около домашните и уроците. Знаете ли обаче, че материалът, който изучават днешните първокласници преди години е бил подготвен за 2-ри, дори 3-ти клас?! За съжаление на малчуганите им е все по-трудно да се концентрират и подложени на силен стрес, те не могат да се справят така добре в класната стая, както сте очаквали.
Факт е, че приемът на подходящи хранителни добавки може да повиши концентрацията и да намали стреса при мъниците. Предлагаме ви най-важните елементи, които е препоръчително детето да приема без да има каквито и да било странични ефекти.

Мултивитамини с желязо. За съжаление нездравословното хранене и стресът са причина дори малките деца да страдат от липса на основни витамини и минерали. Едва ли може да се справите с отрочето си, когато плаче за баничка или огромен пакет чипс. Ето защо приемът на мултивитамини е задължителен, ако искате организмът на детето ви да функционира на пълни обороти. От значение е детските добавки да съдържат допълнително количество желязо. То дава повече енергия и сила на палавниците.

Витамини А и В. Тези витамини са силни антиоксиданти и успешно се справят със свободните радикали, които атакуват мозъка. Витамин В комплекс е в основата на бързата връзка между главния мозък и останалата част от тялото. Така, както физическите реакции, така и мисловната дейност се ускоряват. Благодарение на витамин В детето ви ще е по-концентрирано и ще помни по-дълго.

Витамин С и E. И двата витамина работят, за да предпазват всички жизненоважни системи и най-вече мозъка от опасни външни влияние. Витамин С е един от най-мощните антиоксиданти. Освен, че укрепва имунната система, доказано е, че той помага за добрата концентрация, както при подрастващите, така и при възрастните.

Селен. Селенът „работи” добре в комбинация с витамините С и Е, като унищожава свободните радикали. Той се препоръчва на деца, които са подложени на по-голямо напрежение в училище.

Цинк. Редица проучвания сочат, че от нивото на цинк в кръвта зависи колко концентрирани и съсредоточени сте. Той влияе за понижаване на стреса и вземането на бързи решения. Ето защо специалистите го препоръчват при деца, които имат проблеми с усвояването на материала в училище.

Омега-3 ненаситени мастни киселини. Повечето хора знаят, че Омега-3 подобряват сърдечната функция, намаляват холестерола и се грижат за ставите. Освен това обаче тези мастни киселини подобряват паметта, помагат за добрата концентрация и ускоряват мозъчната функция. Според проучване, публикувано наскоро, децата на бременни, които са вземали Омега-3 през 9-те месеца, са много по-интелигентни и по-добре се справят с поставените им задачи в училище.

ДМАЕ (диметиламиноетанол). Диметиламиноетанол е естествен мозъчен стимулант, който се образува в човешкия мозък. Той е предшественик на ацетилхолина, необходим за провеждането на мозъчните импулси. Приемът на ДМАЕ повишава бдителността, мозъчната активност, има положителен ефект върху настроението, намалява раздразнителността и свръхактивността, успешно се справя със сутрешната сънливост. Има проучвания, които дори сочат, че хората вземали ДМАЕ могат да повишат коефициента си на интелигентност.

L-Тианин. Аминокиселината L-теанин се извличана от зеления чай. Тя представлява производно на глутаминовата киселина, която значително подобрява провеждането на нервните импулси. Ето защо L-теанинът намалява стреса и безпокойството, има успокоително действие, засилва концентрацията и подобрява творческите способности. Проучвания сочат още, че тази аминокиселина преминава подобрява настроението, намалява стреса и подпомага съня.


Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart