Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Подсилете паметтаСлучвало ли ви се е да започнете изречение и след това да не се сетите какво сте искали да кажете? Стресът, напрежението, лошото хранене, липсата на достатъчно витамини и минерали са причини още на 30-годишна възраст много хора да почувстват, че паметта им изневерява. Предлагаме ви няколко прости съвета, които ще ви помогнат да запомните къде оставихте ключовете, как се казваше съседът, който постоянно ви се усмихва сутрин и дори рождения ден на свекърва си…

Рисувайте
Скучаете по време на важна работна среща и се чудите как да не се прозеете, докато шефът ви говори? Започнете да скицирате нещо в бележника си. Доказано е, че хората, които драскат нещо запомнят с до 29% повече информация от останалите. Обяснението – докато движите молива върху хартията, вие спирате да мечтаете за почивка в Аруба или за нова кола. Без да осъзнавате се съсредоточавате върху думите на говорителя и помните по-лесно.

Сърфирайте в Интернет
Шефът ви сигурно няма да се съгласи, ако прекарвате част от работния си ден в различни сайтове в Интернет, но може да му кажете, че така увеличавате производителността. Проучвания показва, че хората, които се ровичкат в мрежата през работно време са по-продуктивни. Без съмнение Интернет стимулира интелекта. Причината е, че докато търсите информация, вие четете много други интересни новини, които стимулират мозъка ви да работи на бързи обороти. Тестове сочат, че хората, които прекарват повече време в мрежата, вземат решения по-бързо, помнят по-лесно и са по-концентрирани.

Смейте се
Стресът нарушава връзката на клетките в хипокампуса (зоната на мозъка, която контролира паметта). Изследване от на американски учени сочи, че може да подобрите мозъчната дейност със смях. Специалистите съветват да гледате повече комедии, смешни клипчета или да общувате с позитивни хора. Колкото повече се смеете, толкова по-добре ще работи мозъкът ви.

Разхождате се
Ако трябва да изнесете голяма презентация или да се видите с шефа,  за да поискате увеличение на заплатата, най-добре се разходете за малко на чист въздух. Оказва се, че 20 минути са достатъчни, за да се съсредоточите и да подредите мислите си. Има доказателства, че студентите се справят по-добре с тестовете, ако преди това 30 минути спортуват или се разхождат. Причината? Спортът увеличава притока на кръв към мозъка и подобрява способността за запаметяване.

За по-добра памет Ревита Ви препоръчва

Гинко Билоба 500 mg

Гинко Билоба 230 mg

Гинко Билоба 15 ml,

Гинко, 460 mg

Calmeral, 600 mg

Мега – ДХК, 1000 mg

Мореплаватели /Фокус формула за концентрация, 235 mg

Шизандра (плод), 580 mg

Корейски женшен, 560 mg

Ацетил Л–Карнитин, 500 mg

Фосфатидил-серин, 500 mg

Алайв мултивитамин, 1 g

Розмарин (лист), 400 mg

Келп (кафяви водорасли), 660 mg, 180 капсули

Келп (кафяви водорасли), 660 mg, 100 капсули

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart

Количка