Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Край на тренировкитеВсеки ден спортувате, отделяте по час за тренировката си и се прибирате у дома с надеждата, че сте отслабнали и сте стегнали тялото си. Въпреки че упражненията не са най-приятната част от оформянето на тънка талия и стегнати крака, със сигурност се радвате, когато забележите първите видими резултати. Какво се случва обаче, когато колкото и да се потите над фитнес уредите не виждате никакъв ефект? Започвате да мислите, че има по-интересни неща, с които да си запълвате времето и, че тренировките ви само натоварват без да водят до нищо… Може би причината е друга. Често спортистите достигат до момент, при които тренировките вече не действат както преди и трябва да ги замените с нещо друго. Предлагаме ви четири признака, които сочат, че избраният от вас спорт вече не е подходящ.

Тренировката ви отегчава.
Чувствата се отегчени и в лошо настроение всеки път, когато тръгвате да тренирате. Може би е време да разнообразите дейностите си. Ако всеки ден тичате по 1 час, може да си вземете Ipod или MP3 player, за да слушате музика. В случай че не е достатъчно, е време да опитате друг спорт. Винаги сте искали да карате колело – започнете сега, ако пък плуването ви привлича, не се колебайте. Има много и интересни занимания, с които да замените рутинната си дейност.

Вече не виждате резултат.
В началото на тренировките постоянно отчитахте резултати – килограмите намаляваха, обиколката на ханша също… Точно както вие се отегчавате от упражненията, така и тялото ви може да се адаптира към спорта. Малко разнообразие веднага ще доведе до желаните резултати. Това ще държи всички мускули в тонус и скоро ще видите промените.

Изпитвате болка и умора.
Упражненията трябва да ви дадат повече енергия, а не да ви уморяват. Ако се чувствате изтощени и цялото тяло ви боли, най-вероятно се претоварвате и имате нужда от почивка. В случай че не дадете време на организма да се възстанови напълно, ще си навлечете само проблеми. Понякога се налага да си останете у дома, за да се презаредите психически и физически. Когато сте по-добре, започнете отново бавно да тренирате.

Не виждате предизвикателството.
Спомняте ли си, когато едва успявахте да тичате 20 минути, но накрая се чувствахте горди от себе си. С течение на времето ставате все по-силни и издръжливи. Когато обаче не виждате предизвикателство пред себе си, тренировката ви доскучава, а и тялото ви не се напряга достатъчно. Разнообразете дейността като започнете да тренирате други мускулни групи или промените спорта.

Ревита Ви препоръчва

Алайв мултивитамин, 1g

Л-Карнитин, 500 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart