Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини
Бразилската диета се спазва в продължение на две седмици. Ориентировъчната загуба на тегло е около 4-5 кг.

Първи ден

Закуска: чаша кафе без захар, един банан и една чаша прясно изстискан сок от портокал.

Втора закуска: една чаша ябълков сок и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Обяд: 100 гр. варена риба и салата от свежи зеленчуци.

Вечеря: 100 гр. варена риба и салата от свежи зеленчуци.

Преди лягане: чаша прясно изстискан сок от портокал и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Втори ден

Закуска: една чаша кафе без захар, едно яйце и една чаша ябълков сок.

Втора закуска: една филийка ръжен или пълнозърнест хляб и една чаша ябълков сок.

Обяд: 100 гр. варено птиче месо, един голям варен картоф и салата от свежи зеленчуци.

Вечеря: 200 гр. извара.

Преди лягане: една чаша ябълков сок.

Трети ден

Закуска: чаша кафе без захар и една чаша обезмаслено мляко.

Втора закуска: 100 гр. извара.

Обяд: 100 гр. ориз, 150 гр. салата от свежи зеленчуци с растително масло и лимонов сок и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Вечеря: 100 гр. варено месо, салата от свежи зеленчуци, една филийка ръжен или пълнозърнест хляб и една ябълка.

Преди лягане: чаша прясно изстискан сок от портокал.

Четвърти ден

Закуска: една чаша кафе без захар, едно яйце и една чаша прясно изстискан сок от портокал.

Втора закуска: една чаша сок от ананас и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Обяд: 100 гр. варено месо, едно малко парче кашкавал, една филийка ръжен или пълнозърнест хляб и една ябълка.

Вечеря: Два варени или печени картофа и 150 гр. салата от свежи зеленчуци със зехтин.

Преди лягане: една чаша сок от ананас.

Пети ден

Закуска: чаша кафе без захар, една чаша ябълков сок и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Втора закуска: една ябълка и един портокал.

Обяд: 150 гр. варена риба и една чиния варени зеленчуци.

Вечеря: зеленчукова супа с рибен или гъбен бульон и филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Преди лягане: една чаша ябълков сок.

Шести ден

Закуска: чаша кафе без захар, една чаша ябълков сок и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Втора закуска: салата от варено цвекло и моркови със зехтин или друг вид растително масло.

Обяд: една чиния зеленчукова супа и филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Вечеря: 100 гр. варено говеждо месо и салата от свежи зеленчуци.

Преди лягане: една чаша ябълков сок и 3 крекера.

Седми ден

Закуска: чаша кафе без захар и един банан.

Втора закуска: една чаша прясно изстискан сок от портокал и една филийка ръжен или пълнозърнест хляб.

Обяд: 100 гр. варено месо и салата от зеле с лимонов сок.

Вечеря: една чиния гъбена супа и 100 гр. плодова салата.

Преди лягане: една чаша прясно изстискан сок от портокал и една ябълка.

През втората седмица се повтаря менюто от първата. Между храненията може да се пие минерална, но не газирана вода.

Вашият коментар

×

Cart