Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Депресията води до преяжданеДепресията може да доведе до преяждане и натрупване на килограми. В това са убедени американски учени след анализ на резултатите от широкомащабно проучване. Стресът и депресията повишават опасността от преяждане с два пъти. С толкова е и по-голям рискът от развитие на депресия при хора, които ежедневно гуляят – пият и ядат повече от необходимото. „Преяждането често е форма на душевен проблем. Ако забележите, че постоянно посягате към сладките или тестените храни, може би трябва да обърнете внимание на психичното си здраве”, казва ръководителят на проучването проф. Алисън Фийлд. „Преяждането е състояние, при което човек поглъща огромно количество храна за кратко време. Той често не е в състояние да се контролира. Подобно поведение по-често се среща при младите момичета и момчета”, допълва тя.
В тестовете са участвали над 5000 души на различна възраст. Те трябвало да попълват анкети за начина си на живот, емоционалното състояние. Тестовете продължили 4 години. Учените установили, че депресията и хранителните разстройства са по-разпространени при жените.

При депресия Ревита Ви препоръчва

Calmeral, 600 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Добро настроение, 471 mg

Корейски женшен, 560 mg

Шлемник (билка), 425 mg

Хмел (цвят), 310 mg

Маточина (лист), 490 mg

Спокойна нощ, 440 mg

 

При проблеми с килограмите Ревита Ви препоръчва

Метаболик ресет ванилов шейк, 31.5 g

Метаболик ресет шоколадов шейк, 31.5 g


Метаболик ресет ягодов шейк, 31.5 g

Зелен чай, 450 mg

Кокосово масло, 474 ml

Лют червен пипер (плод), 450 mg

Келп (кафяви водорасли), 660 mg

Худия 250 mg,

Горчив портокал, 450 mg

Хром, 200 mcg

GTF хром, 200 mcg

Глюкоманан/ Картофена палма (корен), 665 mg

Л-Карнитин, 500 mg

Ацетил Л-Карнитин, 500 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart