Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Принципът на действие на тази диета е съвсем прост и се основава на балансираната консумация на протеини, въглехидрати и мазнини.

Диетата е с продължителност 10 дни и дава възможност за намаляване на теглото до 12 килограма.

Съставете си 10-дневно меню от предложените по-долу варианти:

Закуски:

  1. Омлет от четири белтъка, приготвен с растително масло, една филия хляб от трици, кафе или чай без захар (може с мед), малко количество стафиди.
  2. Половин чаша овесени ядки, малко парче бекон, кафе или чай без захар.
  3. Плодова салата с гръцки орехи и стафиди и малко количество обезмаслена сметана, кафе или чай без захар.
  4. Обезмаслен йогурт, малко парче бекон, стафиди, кафе или чай без захар.
  5. Парче шунка, един домат, диня за десерт, кафе или чай без захар.
  6. Омлет от четири белтъка с бекон, половин грейпфрут, кафе или чай без захар.

Обеди:

  1. 200 грама салата от морски дарове, с малко количество обезмаслена майонеза.
  2. 200 грама пилешко месо, една ябълка, парче сирене, един домат.
  3. Пилешко филе, един домат, две листа от маруля, една филия хляб от трици, половин ябълка.
  4. Сандвич с хляб от трици, пилешко филе, парче домат, едно листо от маруля, за десерт – половин портокал.
  5. Пилешко филе, една сладка чушка, две сини сливи.

За следобедна закуска могат да се консумират сушени плодове и обезмаслено кисело мляко.

Вечери:

  1. Пържена сьомга.
  2. 200 грама варени зелени зеленчуци.
  3. Говеждо месо с варени тиквички.
  4. Печено свинско месо с ябълки.
  5. Печено филе от бяла риба.
  6. Спанак с лимонов сок, 100 грама ягоди.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart