Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Витамин В срещу предменструален синдромКонсумацията на храни, богати на витамин В намалява значително симптомите на предменструалния синдром (ПМС). Твърдението е на екип американски учени от Университета на Масачузец (САЩ). В проучването са взели участие 3000 жени на различна възраст. Мащабното изследване продължило 10 години. През този период доброволките трябвало да записват подробно начина си на хранене и навиците си. Оказало се, че дамите, които приемат повече витамин В комплекс – с храната или с хранителни добавки са забравили за болките в корема, гърдите, лошото настроение. „Препоръчваме жените да консумират повече свинско месо, боб, пълнозърнести продукти и оранжеви плодове. Включете в диетата си и по-голямо количество кисело мляко, яйца, спанак и гъби”,  казва една от авторките д-р Патриша Бедоя. Според нея и колегите й приемът повече тиамин (витамин В1) намалява с до 25% симптомите на ПМС. Над 35% от жените, които вземат повече витамин В2 пък споделят, че напълно са забравили за болките в корема, гърдите и лошото настроение. „Целта на проучването ни беше да установим как може да предотвратим появата на неприятните симптоми, а не толкова лечението им”, допълва д-р Бедоя.

Ревита Ви препоръчва

Менстрекс 140 mg, облекчава симптомите по време на месечния цикъл

Менструал маджик регулар 140 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart