Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Японската диета ще ви помогне да отслабнете много бързо (до 8 кг за една седмица), но този хранителен режим има сериозен недостатък – той не е добре балансиран. Спазването на диетата повече от две седмици може да доведе до негативни последствия.

Двуседмичната диета предполага пълен отказ от тестени изделия, сол, захар и алкохол.

По време на диетата е необходимо строго да спазвате дневното меню, да не бъркате продуктите и да пиете големи количества вода (1.5 – 2 литра на ден).

Японска диета: меню

1-ви ден: Закуска: една чаша зелен чай без захар. Обяд: риба – варена или на грил и салата от зеле със зехтин. Вечеря: варено говеждо месо и една чаша айран.

2-ри ден: Закуска: 50 грама хляб с трици и една чаша зелен чай. Обяд: салата от зеле, един домат и две варени яйца. Вечеря: варена риба и салата от зеле със зехтин.

3-ти ден: Закуска: една чаша зелен чай. Обяд: три варени моркова с растително масло и сурово яйце. Вечеря: две ябълки.

4-ти ден: Закуска: една чаша зелен чай. Обяд: две ябълки и задушени корени от магданоз с растително масло. Вечеря: плодове по избор.

5-ти ден: Закуска: един настърган морков с лимонов сок и една чаша зелен чай. Обяд: риба – варена или на грил и един домат. Вечеря: плодове по избор.

6-ти ден: Закуска: една чаша зелен чай. Обяд: 400 грама варено пиле и салата от зеле или моркови. Вечеря: салата от моркови със зехтин и две варени яйца.

7-ми ден: Закуска: една чаша зелен чай. Обяд: 200 грама варено говеждо и плодове по избор. Вечеря: плодове по избор.

През втората седмица повторете всичко в същия ред, започвайки от първия ден.

*Забележка: Всяка диета може да доведе до сериозни усложнения, затова преди да изберете подходящата програма за вас, се консултирайте с лекар диетолог!

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart