Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Американски диетолози определиха най полезните храни на тази година. Като съвкупност те служат за основа на здравословна и балансирана диета, отбелязва The Times of India.

Голяма внимание следва да се обърне на боровинки, касис, цариградско грозде и т.н., които съдържат само 57 калории в 100 г. Те са изключително богати на антиоксиданти, витамини С и Е и трябва поне веднъж месечно да се яде по една шепа. Два пъти месечно трябва да похапваме броколи – този зеленчук е полезен не само за здравето, но и контролира теглото.

В 100 грама спанак се съдържат 26 калории. Добре е веднъж на 2 седмици да се ядат около 400 гр. спанак. Той съдържа много витамини А и С, фолиева киселина и пази очите здрави, нормализира храносмилането.

Бананите трябва да присъстват в менюто възможно най-често. Един банан на закуска осигурява добро настроение и усещане за ситост, уверяват диетолозите.

Богатите на ликопен домати, предотвратяват развитието на няколко вида рак. Ежедневната норма е 2 – 3 домата. Зехтин – също всеки ден по 25 милилитра. Той е отлична профилактика за сърдечно-съдови заболявания, Алцхаймер и Паркинсон. Към продуктите от първостепенна важност за здравето се отнасят кокосовото масло, ядките, сокът от нар, канелата.

Ревита Ви препоръчва:

Ликопен 10 mg, мощен антиоксидант

Фолиева киселина 400 mcg

Витамин Е, мощен антиоксидант 100 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart