Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

 

 

 

 

 

 

 

Списък на храни, които могат да предизвикат главоболие, съставиха експерти по здравословно хранене

 

Повишеният прием  на здравословни мазнини, като омега-3 мастни киселини, може да намали изявата на главоболие.

 

– Определени вещества в алкохола, като тирамин, предизвикват мигрена. Напитките, след употребата на които най-често се появява главоболие, са червено вино, бира, уиски и шампанско.

– Консервантите или оцветителите, които се добавят в хранителните продукти, особено в преработените и пушени меса, могат да предизвикат главоболие и мигрена. Не яжте на корем шунка, бекон, наденица, кренвирши, колбаси, пушено месо и др.

– Над 90% от страдащите от мигрена изпитват болки в областта на челото при консумация на сладолед и други студени храни или напитки.

– Някои видове сирена също предизвикват мигрена. Също като алкохолните напитки те съдържат тирамин. Това са: синьо сирене; бри; чедър; фета; горгонзола, моцарела, пармезан; швейцарско сирене; топено сирене.

-Други храни и съставки, причиняващи главоболие и мигрена: кофеин и шоколад

-Аспартам и други изкуствени подсладители

Фъстъци и други ядки и семена

Пица; чипс; пушена или сушена риба;

-Някои плодове, като узрели банани и цитруси; сушени плодове;

Супи, приготвени от месни екстракти или бульон; млечни продукти, като заквасена сметана, прясно и кисело мляко.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart