Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

За да преработва храната, организмът ни се нуждае от значително количество енергия. За по-добро храносмилане трябва да опростим своето меню.

Решението на натуропатите е „да ядем разделно”, което ще рече да съчетаваме месо със зеленчуци и нишестени храни със зеленчуци, а плодовете да консумираме като междинни закуски (например в 11 и в 17 ч.)

Защо? Протеините (месо, риба, яйца, млечни продукти) се храносмилат в киселинна среда, докато нишестените храни (хляб, ориз, сладкиши, картофи) се храносмилат в алкална или основна среда. Тоест, ако тези 2 групи храни се смесят, то времето, необходимо за храносмилане, се удължава, енергията се съсредоточава в храносмилането и ни се приспива.

Ден-два на монодиета са достатъчни, за да дадете почивка на храносмилателната си система. Ако искате да повторите, изчакайте няколко седмици,. Най- подходящото време е през пролетта и есента.

Препоръчва се след периоди на преяждане да се приложи монодиетата за 1 ден: консумират се без ограничения даден лесно усвоим продукт.

През лятото и през есента направете монодиета с ягоди, кайсии, праскови,грозде.

През зимата-с бял или с черен ориз за подпомагане на червата, супи от зелени зеленчуци (без картофи), компоти от плодове (без захар).

Какви за ползите?

Ще станете по-енергични, ще се пречистите от токсините и ще сте по-красиви и секси!

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart