Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Във всеки един момент две трети от човечеството се бори с меките мастни тъкани на тялото си, или накратко казано с тлъстините си. Разработването на здравни правила позволява да се установи по-добър контрол над апетита, за да „се слабее по-бавно, но завинаги”, пише “Дейли Експрес”.

1. Средата: Кухнята или трапезарията трябва да е гостоприемна, но не чак толкова приветлива, че да се прекарва цялото време там.

2. Звукът: Изберете успокояващ диск за времето на хранене. Когато човек е спокоен той не изпитва „вълчи апетит” по време на хранене.

3. Столът: Не трябва да е комфортен, за да ви подканя по-бързо да станете от масата.

4. Температурата: Добре е да е хладно, а да не се застоявате.

5. Цветът: Бледо-сини съдове за хранене.  Доказано е, че синият цвят помага за подтискане на апетита.

6. Порциите:  Разделете порцията на четири части. Премахнете едната четвърт от нея и добавете чаша вода, или заменете с друга напитка. Малко вероятно е да изпитате нужда от допълнителна храна.

7. Съдовете: Малки по размер съдове, тъй като те създават илюзията, че порциите са по-големи. Това помага да се „излъже” мозъка да си мисли, че всъщност ядете обичайната си порция.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart