Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Чували сте го милион пъти: храненето късно през нощта е лошо за талията ви. Нали? Не бързайте. Ако това е солиден бифтек или яко парче торта идеята е лоша. Но ново изследване показва, че подходяща закуска преди лягане може да помогне за възстановяването на мускулите. Това е така, защото за да увеличите фитнес тренинга си, трябва да се оптимизира възстановяването на мускулите. Един от начините е именно  перфектната закуска преди лягане, сочи ново изследване, цитирано от prevention.com. “Сънят е прозорец от възможности за повишаване на анаболизма в мускулите преди следващата тренировка”, твърди д-р Питър Т. Рез.

Според него, приемането на доза протеин преди лягане може да увеличи изграждане на мускулите и бързото им възстановяване след тренировка с тежести. Участниците, които са консумирали 40 грама протеин казеин 30 минути преди да заспят, са показали увеличаване на  мускулното възстановяване, за разлика от тези, които са употребявали просто плацебо.

“Казеинът се усвоява бавно и продължителни във времето – около четири часа, което определя по-пълноценното му използване от организма”, казва Рез. Той препоръчва приема на 25-30 грама протеин преди лягане, като посочва, че изварата е сред най-подходящите храни за тази цел.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart