Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Горещи вълни, лошо настроение, загуба на сексуално желание… Това са само част от неприятните симптоми на менопаузата. Много жени след 50 години се борят с това състояние, а изследванията сочат, че и все по-млади дами започват да навлизат в т.нар. “критическа” възраст. Как обаче може да се справите с неприятните усещания и да преодолеете климакса по-лесно? Проучвания, публикувани наскоро показват, че дамите, които хапват храни, богати на соя почти не усещат горещите вълни и напрежението, предизвикани от менопаузата. Причината е, че бобовото растение съдържа естествени фитоестрогени, които подпомагат женският организъм да се справи с настъпващите промени. Изключително важно е в периода на менопаузата дамите да приемат естествени, природни съставки, а не хормонални препарати, категорични са учените. Най-много фитоестрогени се съдържат в соята, след това в броколите, ябълките, целината, краставиците, черешите, маслините и доматите. Кафявият ориз също трябва да е задължителна част от менюто.
Освен, че съдържа естествени фитоестрогени соята е богата и на протеини, лецитин, омега-3 полиненаситени мастни киселини и изофлавони. Не на последно място тази бобова култура е и прекрасен източник на витамини В6, В9, В12.

Ревита Ви препоръчва:

Соя изофлавони, 500 mg

Гроздовиден ресник, 40 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Детелина (цвят), 500 mg

Див ям/ сладък картоф (корен) 425 mg

Естросой, 335 mg

Естросой плюс, 335 mg

Люцерна (лист), 405 mg

Пореч масло, 1 300 mg

Иглика масло, 1 300 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart