Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Топ 3 на най-полезните нискокалорични храниСмята се, че нискокалоричните храни не съдържат всички необходими на организма вещества, но това, оказа се, не е така. Учени съставиха списък с храните, които не само че са с ниско съдържание на калории, но и са супер питателни.

Броколито е номер едно в класацията с ниско съдържания на калории, но изключително богато на полезни съставки. На първо място то съдържа големи количества вит. С, вит. К, бета-каротин, фолиева киселина и витамини от групата В (В1, В2, B3, B6). Броколи е богато са и на калций, желязо, магнезий, калий и цинк. Изключително подходящо е и за бъдещи майки, защото съдържат най-важните витамини и минерални вещества, необходими през бременността, и то в напълно натурална форма. Най-ценната съставка в броколите безспорно е сулфорафанът. Това вещество предотвратява появата на рак на стомаха (като убива Хеликобактер пилори, която го причинява) и рак кожата (като неутрализира вредното въздействие на ултравиолетовоте лъчи). Сулфорафанът освен това спира растежа на вече зародилите се туморни клетки.

Сред другите полезни нискокалорични храни са:

Цвеклото – богато на антиоксиданти и желязо, както и на фолиева киселина и калий.

Карфиолът път е източник на витамин C, а черното кафе помага за отслабване, намалява риска от диабет тип 2 и затлъстяване.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart