Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Please enter banners and links.

Най-полезните за здравето храни през зиматаВ проучване, публикувано в сп. American College of Nutrition, учени, които са систематизирали ползите от различни храни и напитки през зимния период, отбелязват, че доброволците, приемали добавки зелен чай два пъти дневно, два пъти по-рядко боледуват от настинка и грип. Консумацията на зелен чай подобрява и метаболизма на организма, намалява риска от сърдечносъдови проблеми. Зеленият чай съдържа антиоксиданти, наречени катехини, които имат свойството да намаляват симптомите на грип. Наличието на теофилин в напитката отваря дихателните пътища и помага за по-лесното дишане.  Консумацията на храни, богати на витамин С, е от ключово значение за поддържането на добър имунитет, отбелязват учените.

За да се запази добрия и здрав вид на кожата и се предотвратят обриви и възпаления, е необходимо да се хапват храни, богати на ниацин (витамин В3), рибофлавин (витамин В2), ретинол (витамин А), които се съдържат в яйцата, постното месо и бобовите растения. Консумацията на храни, богати на омега-3 мастни киселини от тлъстите риби и ядките, пък подсилва и заздравява косата. Орехите, които са богати на биотин (витамин В7), помагат за укрепването на ноктите. Поради липсата на слънце през зимата кожата има по-блед и болнав вид. Руменината могат да върнат храни богати на желязо и каротеноиди като стриди, миди, спанак, моркови, тиква, домати.

Вашият коментар

×

Cart

Please enter banners and links.