Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Тежкият работен ден е приключил и на вас ви се иска просто да се отпуснете на дивана и да не правите абсолютно нищо. Смятате, че след добре свършената работа заслужавате най-накрая да си починете. Това разбира се е вярно, но има и други начини за почивка. Вместо да се излежавате пред телевизора, излезте навън и си направете приятна разходка. Така не само ще се отърсите от стреса, натрупан през дългия и натоварен ден, но и ще тонизирате своя организъм.

Знаете ли, че по време на разходка вие си почивате по-пълноценно, отколкото докато лежите на дивана?

По време на ходене (както и по време други физически занимания), организмът произвежда така наречените „хормони на щастието” – ендорфини, които влияят благотворно на психиката и помагат за възстановяването на изтощеният организъм.

Освен, че ви помага да си починете психически, разходката е полезна и за вашата фигура. По време на ходене работят не само мускулите на краката, но и седалищните мускули, както и тези на корема.

За да си починете максимално добре, разходката трябва да ви доставя удоволствие. Тя в никакъв случай не бива да ви бъде в тежест и да изглежда като досадно изпълнение на обещание, което сте си дали. За да ви е интересно, всеки път ходете в различни посоки и разнообразявайте маршрута си.

За да бъде разходката максимално полезна, ходете правилно!

  • дръжте раменете и гърба изправени;
  • стъпвайте от петата към пръстите и в никакъв случай на външната или вътрешната страна на ходилото;
  • напрягайте корема си;
  • дишайте спокойно;
  • наслаждавайте се на заобикалящата ви среда.

Ако нямате възможност да се разхождате всеки ден, или ви плаши студът навън, тогава можете да използвате степ тренажор или бягаща пътека, които са пълноценни заместители на ходенето пеш.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart