Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

10 изненадващи навика на хората, които никога не се разболяват6. Изграждането на приятелство е приоритет. Изследванията показват, че хората със силни приятелски връзки има по-силна имунна система и са по-малко податливи към инфекциозни заболявания. През 2008г. изследователи от Университета Харварт откриват, че положителни социални обвързвания могат да предпазят от загува на памет и други когнитивни разтройства. През 1993г. изследване в Швеция, проведено сред работници, заключава, че мъжете, които имат силна социална подкрепа, намаляват риска от сърдечно-съдово заболяване;

В друго изследване от 2009г. в Бъфало, Ню Йорк, се констатира, че тези, които имат малко приятели, са по-склонни към сърдечни заболявания, депресия или тревожност. Ако имате нужда да увеличите броя на своите близки хора, опитайте този малък експеримент за седмица: Поставете си за цел да провеждате поне по 2 разговора на ден с някой, с когото не сте разговаряли преди. И се старайте повече да слушате, отколкото да говорите, колкото повече време дадете на някого, толкова повече лична информация ще ви сподели той или тя.

7. Те имат нормално Ph. Според алтернативната медицина, тялото е най-здраво, когато системите функционират по средата между изцяло киселинната и изцяло алкалната среда (т.е при балансирано Ph). Когато нивата на Ph паднат под тази точка, тялото изпада в състояние, наречено ацидоза, което най-малко може да причини умора, учестено дишане, стомашни проблеми и объркване. Много специалисти казват, че типичното американско хранене, пренаситено от месо и захар, създава епидемия от ацидоза в западния свят. Повечето зеленчуци са алкални, така че редовното им приемане може да намали риска от прекалена киселинност. Включете много тъмнозелени листни зеленчуци, зелен фасул, аспарагус и моркови в хранителния си режим; други алкални храни, които може да включите са краставици, кокосови орехи и авокадо.

8. Ядат чесън. Изследванията показват, че чесънът може да бъде мощен антиоксидант и антибиотик, както и да съкрати продължителността и броя на настинките. В допълнение, чесънът е доказано ефективен за намаляване на кръвното налягане и нивата на триглицеридите и холестерола.

9. Редовно се изчистват от токсините. Много от използваните химикали днес, като флалати, диоксини и полихлорираните бифенили, не присъствали в околната среда допреди век. Това може би обяснява защо нормата на заболяемост (в това число рак и заболявания на черния дроб), свързана с излагане на токсини, се покачва, съобщават експертите. Въпреки че не са правени дълготрайни изследвания върху положителните ефекти от детоксикацията, големи са шансовете вашето здраве да се подобри, ако намалите нивата на синтетичните химикали в тялото си. Храносмилателните проблеми, умората, акнето или мускулните болки са най-честите признаци, че може да се възползвате от детоксицираща програма, повечето от които изискват да се ограничи месото и да се избягват пшеница, захар, млечни продукти, кофеин и алкохол. Можете да се очистите от токсините и като стоите в сауната или практикувате Бикрам йога, която се прави в гореща стая. Изчистващите хомеопатични или минерални бани могат също да спомогнат. Консултирайте се с лекар преди да преминете на детоксикираща програма, без значение от продължителността. Ако сте бременна или кърмеща, имате хранително заболяване или страдате от какъв да е хронифициран здравословен проблем, е от особена важност да се подлагате на детоксикиране само под наблюдение на лекар.

10. Повече си поспиват. Лишаването от сън има същите биологични ефекти като стреса: преуморените тела увеличават производството на хормона кортизол, който ви дава енергия, но ограничават производството на хормона на растежа, като ограничава способността на тялото да се възстановява само. Както стреса, загубата на сън има дегенеративен ефект върху здравето, а липсата на сън е свързана с уязвяване на имунната функция. Изследователите от Университета в Калифорния, Сан Диего, констатират, че броят и ефективността на имунните клетки намалява без достатъчно сън.

Един съвет за преди заспиване, противоположен на общото мнение: пийте чаша кафе или друга кофеинова напитка точно преди сън. Защото на кофеина ще отнеме 20 минути, за да премине през храносмилателната система, можете да изпаднете в бърз сън, преди да има ефект. Японски изследвания констатират, че хората, които правят това, са по-бодри, когато се събудят, отколкото тези, които не го правят, както и продуктивността от работата им след съня е по-висока.

Първа част на статията  може да прочетете тук

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart