Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

1. Спортувайте – Броят на макрофагите – клетките, които убиват бактериите – се увеличава при умерени физически упражнения. Клетките, които повишават имунитета, също циркулират в тялото по-бързо по време на упражнения, като убиват бактериите и вирусите. 30 до 40 минути упражнения, 5 дни в седмицата, е идеалният вариант за подсилване на имунната система. Само не прекалявайте. Интензивната тренировка, която продължава повече от 90 минути, може да понижи имунния отговор до 72 часа.

2. Правете промивки на носа – Според изследване на д-р Жана Скупа редовното промиване на носа при остри заболявания води до по-бързо преминаване на симптомите в носа и помага при зачервено гърло. Теорията й гласи, че промиването на носа отмива вирусите и възпалителните молекули. Използвайте само стерилизирана вода или готови физиологични разтвори.

3. Мийте често ръцете си – Изследване на американското Списание за превантивна медицина от 2012 година сочи, че чрез миенето на ръцете 5 пъти дневно за поне 20 секунди със сапун намалява вероятността за заболяване от грип с 35%. При това не е необходим антибактериален сапун.

4. Приемайте добавки с витамин D3 – Изследване, публикувано в Списание за биология на левкоцитите сочи, че през студените месеци приемът на 600 до 2 000 IU витамин D3 може да увеличи циркулиращото в кръвта вещество катехин, което убива вирусите.

5. Консумирайте черен шоколад, за да потиснете кашлицата – Проучване на Националния здравен институт на САЩ показва, че теоброминът, вещество съдържащо се в шоколада, потиска рефлекса за кашляне по-ефективно отколкото кодеина. 1000мг теобромин, два пъти дневно, са достатъчни. Неподсладеният черен шоколад съдържа 450мг  теобромин в 30 гр.

6. Пийте зелен чай – Катехините, който са в голямо количество в зеления чай, се свързват с грипните вируси и пречат на проникването им в тъканите на тялото. Само 2 чаши зелен чай дневно имат силно предпазващо действие. При боледуване колкото повече зелен чай приемате, толкова по-добре.

7. Използвайте овлажнител на въздуха – Според изследване на Харвард поддържането на влажността във вашия дом между 40 и 60% може да убие грипните вируси във въздуха и да намали възпалението на синусите. Ежеседмично почиствайте и дезинфекцирайте овлажнителите, за да избегнете прорастването на бактерии и гъбички.

8. Подобрете здравето на лигавичните мембрани с омега-7 – Това вещество се среща изобилно в ракитника. Наличието на омега-7 в епителните клетки на мембраните има предпазваща роля, включително инхибиране на бактериалния растеж, както и подпомагане възстановяването и заздравяването на клетките.

9. Консумирайте храни богати на кверцетин – няколко изследвания върху животни показват, че вирусът на грипа не може да се развива в присъствието на кверцетин. Може да намерите този естествен флавоноид в плодовете и зеленчуците. Основният флавоноид в ракитника също е кверцетинът.

Вашият коментар

Център за поверителност

    Necessary

    Advertising

    Analytics

    Other

    ×

    Cart