Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Please enter banners and links.

Овесените ядки за закуска зареждат организма  с омега-3 мастни киселини, фолат и калий. За предпочитане са грубите и едри, защото техните фибри понижават  нивата на LDL („лошия”) холестерол и пазят артериите чисти. Сьомгата пък е безупречен обяд или вечеря с богато съдържание на омега-3 мастни киселини. Тя може значително да понижи кръвното налягане и да предпази от тромби. Две порции сьомга (или други мазни риби – скумрия, туна, херинга и сардина) на седмица, понижава риска от сърдечен удар с една трета. „Сьомгата съдържа каротеноида астаксантин, които е много силен антиоксидант”, казва кардиологът Stephen T. Sinatra, автор на книгата „Понижи кръвното си налягане за осем седмици”. „За предпочитане е да избирате дива сьомга, тъй като култивираната може да съдържа инсектициди, пестициди и тежки метали”, препоръчва той.

Авокадото, което позволява абсорбцията на други каротеноиди, като бета-каротен и ликопен, които са незаменими за вашето здраве,  е чудесна добавка към сандвич или салата. То съдържа мононенаситени мазнини, които помагат да се понижат нивата на LDL холестерола, като същевременно повишават нивата на HDL („добрия”)  холестерол. Зехтинът, особено суровопресованият, е пълен с мононенаситени мазнини, понижава LDL холестерол и намалява  риска от развитие на сърдечно заболяване.

Вашият коментар

×

Cart

Please enter banners and links.