Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Ето някои основни насоки, които трябва да спазвате, за да намерите мултивитамините, подходящ за вас:

  • За мъже: Достатъчни количества от минерала селен и витамин Е спомагат за предпазване от проблеми с простата.
  • За жени: Вие се нуждаете от достатъчно желязо, защото организмът губи голяма част от него по време на менструация. Ако сте в менопауза, тогава ще се нуждаете и от витамин D. Фолиевата киселина е много важна за жените, които планират да забременеят. Тя предпазва от някои неврологични дефекти като спина бифида, така че лекарите препоръчват на жените да приемат допълнително фолиева киселина по време на фертилната си възраст. Жените, които искат да забременеят, се нуждаят от достатъчно фолиева киселина и витамин А.
  • За деца: Обратно на общото мнение, децата нямат нужда от големи количества витамини и минерали. Витамин D е важен за растежа на костите и е трудно да се набави чрез храната, така че повечето мултивитамините за деца съдържат голямо количество витамин D. Мултивитамините за деца приличат и имат вкус на бонбони, така че не позволявайте на децата си сами да си взимат от тях и ги пазете.
  • За хора над 60годишна възраст: Ако сте над 60-годишна възраст най-вероятно ще се наложи да приемате ежедневно мултивитамини. За съжаление, с възрастта губим способността си да абсорбираме някои витамини и минерали. В12 е един от тях. Витамин К може да спомогне за предпазване от увреждане на таза.
  • За вегетарианци и вегани: Ако сте вегетарианец или веган има дълъг списък от витамини и минерали, които ще ви липсват при хранителен режим без месо и млечни продукти.  Вероятно имате недостиг на желязо, магнезий, селен, калций, витамин D, цинк и В12.

Първа част на статията може да прочете тук

Вашият коментар

Център за поверителност

    Necessary

    Advertising

    Analytics

    Other

    ×

    Cart