Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини


Ако всяка вечер часове наред се въртите в леглото, мъчейки се да заспите и се събуждате изморени, ако безсънието се е превърнало в неизменна част от вашия живот – прочетете тези простички съвети, които ще ви помогнат да се справите с този проблем:

Съвет № 1

Уверете се, че леглото и матракът ви отговарят на вашите нужди и са подходящи за вас. Неудобният матрак може да доведе до мускулно-скелетни смущения и нарушения на съня.

Съвет № 2

Използвайте леглото си само за спане или секс. Избягвайте да ядете, работите или гледате телевизия във вашето легло. Ако сте почитатели на четенето преди лягане, четете само приятни и успокояващи книги в леглото.

Съвет № 3

Създайте си режим. Ставайте по едно и също време всяка сутрин, дори и през уикендите.

Съвет № 4

Никога не спете през деня. Следобедната дрямка може да ви попречи да заспите вечер. „Допълнителният” сън през почивните дни също може да наруши вашия режим и да доведе до безсъние.

Съвет № 5

Старайте се да не консумирате кофеин през втората половина от деня. Не забравяйте, че шоколадът, какаото и колата също са източници на кофеин.

Съвет № 6

Не пийте алкохолни напитки няколко часа преди лягане. Големите количества алкохол, както и пушенето на цигари могат да доведат до нарушения на съня.

Съвет № 7

Спортувайте преди обяд. Не се подлагайте на интензивни физически натоварвания непосредствено преди лягане.

Съвет № 8

Не преяждайте късно вечер. Когато приемате храна преди лягане, вие принуждавате стомаха си да работи през нощта, което води до проблеми със заспиването.

Ревита Ви препоръчва:

Izi Night, 252 mg

Мелатонин, 2,5 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart