Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Полезни въглехидрати. Има ги в пълнозърнестия и черния хляб, кафявата тръстикова захар, макаронените изделия от грубо брашно.

Желязо. Съдържа се в зърнените и бобовите храни, яйцата, изварата, телешкия черен дроб. В плодовете и зеленчуците има малко желязо, но за сметка на това се усвоява лесно и изцяло. Особено от плодовете и зеленчуците със зелен цвят.

Витамин С. Той се съдържа в големи количества в касиса, чушките, киви, цитрусовите плодове, облепихата (ракитник).

Витамини от група В (В1, В2, В12). За тяхното достатъчно присъствие в организма помагат бирената мая, спанак, моркови, царевица, фасул, броколи (В1, В2), телешко или говеждо нетлъсто месо, черен дроб, яйчен желтък (В12).

Лецитин.  Богати на лецитин са яйчните желтъци и субпродуктите (говежди и свински черен дроб, бъбреци).

Калций. Мляко и млечни продукти, яйчни желтъци.

Магнезий. Пълнозърнест хляб, ориз, елда, фасул.

Калий. Печени картофи, сушени кайсии, стафиди, домати.

Ненаситени мастни киселини. Растителни масла, най-вече зехтин, мазни риби и рибено масло.

Цинк. Морските дарове: стриди, миди, раци, кълнове, тиквени семки, постни меса (телешко, свинско, овнешко).

Вашият коментар

Център за поверителност

    Necessary

    Advertising

    Analytics

    Other

    ×

    Cart