Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Всички знаем, че Витамин D е витаминът на слънчевата светлина. Той се синтезира се в кожата под действието слънчевите лъчи и може да се набавя от храната или хранителните добавки. Отговорен е за усвояването на изграждащите костите минерали – калций и фосфор. Може ли обаче този витамин да играе и друга, също така важна роля? Според проучване, продължило 2 години, жените, които приемат калций и Витамин D всеки ден могат да отслабнат с поне 5.2 кг без проблеми. Изследването сочи, че дамите трябва да вземат поне по 400 IU (10 µg) дневно от слънчевия витамин, за да има ефект. Американските учените провели тестовете с 350 души на възраст между 25 и 50 години с наднормено тегло.
Подобно паралелно проучване в Канада показало, че приемът на калций може драстично да намали апетита.

Ревита Ви препоръчва:

Калций § магнезий, 250 mg

Калций, магнезий и цинк, 255 mg

Калциев цитрат, 250 mg

Калциев комплекс, 500 mg

Калций § магнезий § витамин D, 250 mg

Корал калций, 805 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart