Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Приемът на тежки храни през летния сезон затруднява допълнително както сърдечната дейност, така и храносмилателната система. Ограничете мазните и пържени ястия и за сметка на това наблягайте на колкото може повече плодове и зеленчуци, тъй като те съдържат витамини и минерални соли, от които организмът има силна нужда и през лятото.

В менюто си задължително трябва да акцентирате на витамините А, В, D и Е, както и на достатъчно калций, желязо, фосфор, йод, магнезий.

Увеличете драстично приемана течности. През горещите дни, тялото се поти повече и по-често, затова не бива да рискувате да се дехидратирате. Освен големи количества вода, ежедневно изпивайте поне по една чаша прясно изцеден плодов или зеленчуков сок.

Освен ако не спазвате специален режим, ограничете всекидневното похапване на месо до 2-3 пъти седмично, а през останалото време можете да консумирате риба и морски дарове на воля.

С цел по-качественото преработване на храната, можете да използвате и някои правила от разделното хранене. Така например, се постарайте максимално да избягвате стандартната комбинация от месо с картофи. След порция печено, варено или задушено месо, гарнирана със стабилно количество зелена салата например, няма да чувствате досадната тежест в стомаха, която обикновено се получава след прием на несъвместими храни. Това е особено важно не само вечер, но и в обедната почивка, когато ви предстои да се върнете към работата си заредени с енергия.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart