Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Според американско изследване, има няколко прости начина, с помощта на които да регулираме кръвното си налягаме, без да се налага да посягаме към тежките лекарства:

 

  1. Онези, които не се застояват в офиса след работно време, подпомагат нормалните нива на кръвното си налягане. Според изследване, проведено в Университета в Калифорния, хората, които работят повече от 41 часа седмично, имат по-високо кръвно налягане, в сравнение с онези, които умеят да си почиват. Прекалено дългият работен ден пречи на физическата активност и правилното хранене, което естествено води до сърдечно-съдови проблеми.
  2. Повече движение – около 40 минути разходка дневно, са достатъчни, за да поддържаме нивата на кръвното си налягане в норма. Същият ефект ще има ако се разхождате по няколко пъти дневно, но за по съвсем кратко. Обяснението – повечето на брой кратки разходки, подпомагат дейността на кръвоносните съдове и те стават по-еластични и гъвкави. Това са резултатите от изследване, проведено от Университета на Индиана, в Блумингтън.
  3. Хранителният режим също е от голямо значение за сърдечно-съдовото здраве. И по-конкретно – ежедневната консумация на храни с по-високо съдържание на фибри, провокира свалянето на нивата на кръвното налягане с поне 3 до 7 единици. Така съветват от Центъра по хранене в Белтсвил.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart