Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Освен, че са неестетични и вредни за здравето, коремните мазнини са и доста трудни за елиминиране. Все пак съществуват няколко начина, с чиято помощ да се справите в тази неприятна ситуация.

Захар и тестени изделия:

Тестените изделия, както и продуктите от типа на снаксове, чипс, вафли и подобни, не трябва да присъстват в менюто ви. Искаме ли да се отървем от излишните килограми на талията, ще трябва да започнем да пием дори кафето си без захар. Захарта се смята за една от трите „бели отрови“, наред със солта и брашното. Захарта увеличава „лошия“ холестерол в кръвта и нарушава функциите на клетките. Освен това, тя не съдържа нищо друго, освен калории. Вярно е, че консумацията на захар дава на тялото мощен прилив на енергия, но усещането трае за кратко – след това отново следва енергиен спад до момента, в който не заредим организма с поредната доза сладко. Захарта нарушава дейността на имунната система, причинява рязък спад на глюкозата в кръвта, води до затлъстяване и увеличава риска от диабет и сърдечносъдови заболявания.

Повече полезни храни

Това означава да запълним хранителния си режим с колкото може повече зеленчуци, плодове, пълнозърнести храни, както и такива, богати на протеини.

Повече „добри“ мазнини

Омега 3 мастните киселини се съдържат в мазните риби (сьомга, например), ядките, яйчния жълтък, авокадото, бобовите зърна, здравословните масла, зеленолистните зеленчуци, морските водорасли, ленените семена и други видове семена, соеви храни, омега-3 хранителните добавки. Консумацията на омега-3 мастни киселини подсилва имунната система и са важна съставна част от клетъчните мембрани. Те засищат, дават на организма жизнено важни хранителни вещества и спомагат за елиминирането на натрупаните около талията мазнини.

Отказ от вредните мазнини

Трансмастните мазнини и наситените мазнини са онези, които причиняват доста щети на здравето. Трансмастните мазнини се получават при хидрогенизирането на някои растителни масла. Такъв продукт например, е маргарина. Наситените мазнини се съдържат в храните от животински произход, особено когато са пържени. Прекаляването с наситени мазнини води до висок холестерол, респективно – атеросклеротични плаки и сърдечносъдови проблеми. Вредните мазнини освен всичко останало, се натрупват именно на корема и талията.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart