Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

7 хранителни съставки за отслабванеМечтата на всички хора, които са на диета , е да могат да похапват и да отслабват. Това в някаква степен е изпълнима мечта, ако подбирате храната си внимателно и включите някои от хранителните съставки, които спомагат за редуциране на теглото.

1. Витамин D

Ако искате да редуцирате теглото си, трябва да си осигурявате достатъчно витамин D. Той може да се изработи от организма от въздействието на слънчевата светлина, но може да се намери също в някои храни, като риба и яйца. Витаминът  е много важен за костната система и за правилната реакция на тялото ви на секрецията на инсулин. Когато той не е достатъчен, това може да накара мастните клетки да преврщат захарта в мазнини, вместо да я трансформират в енергия. Именно по тази причина трябва да поемате достатъчно от съставката, за да можете да отслабнете.

2. Калций

Калцият работи в синергия с витамин D, за да спомогне редукцията на теглото. Освен че е полезен за тялото ви, тъй като го алкализира. Синергията  способства за “захващане” на мазнините в стомашно-чревния тракт, като не позволява те да се абсорбират в кръвта.

3. Протеин

Освен че действа засищащо, протеинът способства за изгаряне на мазнините. Храните с протеин спомагат за отслабване 

и за регенерация на мускулните тъкани. Консумирайте съставката с крехко месо, яйца, бобови храни, авокадо и риба.

отслабване4. Омега 3 мастни киселини

Омега 3 мастните киселини способстват редуцирането на теглото като “включва” ензими, които изгарят мазнините в тъканите, тъй като влияят на дейността на лептина. Това не само способства за редуциране на мазнините, но също намалява апетита. Много голяма доза мастни киселини може да се открие в сьомгата и други мазни риби.

5. CLA

Линоловата киселина, CLA, е натурална съставка за изгаряне на мазнини. Тя може да се открие в млечните храни и представлява мастна киселина, която се образува от ферментация. Консумирайте крехко месо и нискомаслени млечни храни, за да спомогнете дейността на метаболизма си.

6. Ненаситени мастни киселини

Не всички мазнини са вредни. Ненаситените мазнини 

са не само полезни, но могат да редуцират теглото. Те активират метаболизма и са чудесна съставка за хранителната диета. Можете да ги откриете в авокадото, фъстъченото масло, ядките и натуралния шоколад. Ненаситените мастни киселини редуцират телесните мазнини и стабилизират усещането за глад.

7. Полифеноли

Полифенолите са антиоксидантни съставки, които са полезни за здравето на организма по много причини. Те могат да се открият в зеления чай и цитрусите, активират дейността на метаболизма и способстват за стройна фигура.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart