Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Няколко прости техники за преодоляване на есенната депресияПсихолози, цитирани от АМИ-ТАСС смятат, че има няколко метода, с чиято помощ да не се поддаваме на лошото настроение, характерно за настъпващите студени месеци.

Учените съветват да не пестим от електроенергия през есента. В предходните по-топли месеци всички сме свикнали с дългите и топли летни дни, и съответно преминаването към по-късия, студен ден ни кара да се чувстваме потиснати и без настроение. Така че в случая е много важно у дома, както и на работното място, да е светло – това донякъде компенсира липсата на естествената светлина.

Другият важен фактор за справяне с есенните меланхолични настроения е спортът. По този начин ще се чувстваме по-тонизирании заредени с енергия. Според някои специалисти ефектът от спорта може да се сравни дори с този на антидепресантите, с тази разлика че последните имат и сериозни негативни странични ефекти върху психиката и организма.

Редовната и качествена почивка също е от огромно значение за да не се чувстваме тъжни и безжизнени без конкретна и основателна причина. Най-добре е, ако успяваме да отсяваме най-важните задължения от онези, които спокойно можем да отложим и да живеем „по-бавно”, вместо на бързи обороти. Стресът, породен от бързането, напрежението, както и от перманентното усещане, че няма време за нищо, с течение на времето започва да пречи както на нормалната мозъчна дейност, така и на функционирането на сърдечносъдовата система, категорични са психолозите.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart