Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

HFCS и глутен – убийците на метаболизма, здравето и фигурата ви!Сигурно често сте се чудили как някои хора определено обичат да си похапват и го правят, а в същото време това никак не се отразява на фигурата им. Истината е, че тези хора имат добре функциониращ метаболизъм, който усвоява храната ефективно, без да „складира” неприятните мазнини в коремната и други проблемни области.

България, например, е на 6-то място в света по детско затлъстяване, поради факта че българските деца в огромната си част не спортуват и се хранят с много нездравословни храни.

Много специалисти са категорични, че главна причина за затлъстяването в световен мащаб, е именно незнанието ни по отношение на метаболизма и неговото влияние върху здравето и външния ни вид.

Внимание! Огромна част от храните, които консумираме, съдържат съставки, които напълно объркват метаболитните процеси в нашия организъм. Ние обаче, дори и не предполагаме за това.

Отворете хладилника си и разгледайте внимателно опаковките на повечето продукти. На почти всяка една от тях ще откриете една съставка, наречена високо-фруктозен царевичен сироп или HFCS. Проблемът с този мощен подсладител е, че той е една от най-пристрастяващите съставки и заедно с това честата му употреба оставя непоправими щети върху здравето и тялото ви!

Високо-фруктозният сироп от царевица неестествено повишава нивата на кръвната захар, принуждавайки тялото да секретира инсулин – хормонът, складиращ мазнини. Високо-фруктозният сироп изключително провокира натрупването на мазнини в коремната област. Редовната консумация на HFCS, съдържащ се в повечето храни и газирани, подсладени напитки, води до неимоверно напълняване в коремната област, дори когато спазваме здравословен хранителен режим!

Ако сте с наднормено тегло и често се настървявате за сладко, най-вероятно сте пристрастени към HFCS!

Втората съставка, която побърква вашия метаболизъм, е глутенът. Съдържа се в ечемика, пшеницата и ръжта и се състои от два белтъка – глутенин и глиадин. Както сте забелязали, повечето храни със съдържание на глутен също са пристрастяващи и това са всички зърнени храни, които познаваме.

Съвет: избягвайте колкото се може повече храните и напитките със съдържание на глутен и високо-фруктозен сироп! Ако вече сте свикнали да ги консумирате често, несъмнено ще ви бъде доста трудно, но това не бива да ви отказва. Само 2-3 седмици са ви необходими, след което вече почти ще сте свикнали с мисълта, че тези тихи убийци нямат място във вашата диета.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart