Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Как да избегнете рязкото наддаване на тегло покрай празниците

Дори при свръхчовешка сила на волята, дните около Коледа и Нова година са истинско предизвикателство за всеки, който обича да си похапва. За съжаление, излишните килограми няма как да изчезнат заедно с празничната украса…

Въпреки това, имаме добри новини за вас – не е нужно да се отказвате от всички празнични изкушения, за да запазите добрата си фигура! Вижте как може да се случи това!

Мерете теглото си не по-малко от 2 пъти седмично!

Редовното използване на кантара със сигурност ще ви бъде от полза. Така ще можете да следите изкъсо състоянието си и в случай че забележите, че теглото ви е неусетно се е увеличило, ще можете да реагирате съвсем навреме.

Хората нямат навика да се мерят често и обикновено установяват че са напълнели доста късно. Съответно – килограмите са се натрупали и отслабването е доста по-трудно.

Започвайте деня си с гръм и трясък и… с малко упражнения!

Според изследване, публикувани в сп. Medicine, жените, които правят физически упражнения именно сутрин, са много по-ефективни и през останалата част от деня. Освен това, в сравнение с дамите, които не се раздвижват сутрин, те много по-малко се поддават на вкусни, но вредни изкушения.

Бъдете много придирчиви!

Преди да решите, че ще хапвате каквото и да било, информирайте се подробно за съдържанието на продуктите, както и дали техният производител е известен с факта, че държи на качеството. Така например, когато си помислите, че замразените зеленучци са един добър вариант, помислете отново.

Замразените плодове и зеленчуци действително могат да съдържат полезни вещества, също както и пресните, но само при условие, че са използвани съвсем пресни продукти, подложени на шоково замразяване.

Научете се да казвате Не – винаги и навсякъде!

Силната воля е като мускула – колкото повече я тренирате, толкова по-здрава става тя. Тя е ключ както към себеуважението, така и към уважението към околните. Тя е основното, което трябва да възпитате у себе си, ако желаете да поддържате стройна и красива фигура. Така или иначе, в живота винаги има ситуации, които изискват самоконтрол – малко или повече.

Не допускайте прегладняване!

Хапвайте по малко и начесто, вместо с часове да изпитвате чувството че умирате от глад и след това да се нахвърлите върху храната като обезумели. Когато сте прегладнели, вие не сте на себе си и много по-лесно бихте изпуснали ситуацията от контрол.

Ако се замислите, със сигурност ще си дадете сметка че и на вас ви се случва, чувствайки се изтощени и без никаква енергия, инертно да си доставите удоволствие с любимата баничка или вафла. А това може да има пагубни последствия върху фигурата и здравето ви.

Бъдете по-активни!

Какво се оказва – че нямате време за спорт или разходки? Едва ли е точно така. Време винаги има, стига и желанието ви да бъде достатъчно голямо. Ако ангажиментите ви наистина са в повече, може да не губите време за да отидете до фитнес залата напрмер. Можете просто да направите една обиколка на квартала, да поскачате на важе вкъщи или пък да практикувате йога, подходяща за домашни условия. Дори 15 минути на ден са напълно достатъчни, за да поддържате добрата си форма.

Никога не казвайте „Никога!”

Не се заричайте, как „никога повече” няма да сложите в устата си дори един от онези неустоими бонбони или от онази вкусна торта, която опитвате поне веднъж в седмицата. Не се отказвайте съвсем от вкусните удоволствия, особено от сладките такива. Просто редуцирайте приема им до абсолютния минимум!

Прочетете втора част тук

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart