Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Как да избегнете рязкото наддаване на тегло покрай празницитеИзбягвайте късните и среднощни хранения

Канили сте гости на вечеря у дома, но след като си тръгнат остава купища храна, част от която решавате да унищожите, понеже все още не ви се спи. Това е едно от най-лошите неща, които можете да си причините, убедени са диетолози и учени. Обилното поемане на храна късно вечерта, особено при положение че не чувствате глад, с течение на времето се превръща в навик и оказва пагубно влияние на фигурата.

Не се поддавайте на всяко вкусно изкушение

Ваш колега има повод за почерпка, а вие отново не можете да устоите на изкусителните бонбони, тортата и всички останали лакомства. На всичкото отгоре всички останали колеги си хапват, така че защо да не го направите и вие…? Ако си казвате именно това, колебаейки се дали да посегнете към вкуснотийките, имате проблем със себе си. Научете се да отказвате както на хората около себе си, така и на другото ви Аз, което непрекъснато ви прошепва колко много ви се яде това или онова…

Откажете се от газираните напитки

Всяка газирана напитка, включително и (уж) диетичната сода води до „натрупване” на въздух в стомаха, подуване и естествено – образуване на газове. Всички тези последствия не са особено приятни, нали така?

Хидратирайте тялото си с… храна!

Наред с факта, че е необходимо да пиете много вода през целия ден, се старайте да консумирате повече „хидратиращи” храни. Така например, една зелена салата с балсамов дресинг, суров спанак и няколко резена авокадо може да се окаже чудно средство за поддържане на хидратацията в организма.

Пийте ментов чай!

Изследванията показват, че ментата подпомага стомашно-чревната дейност и укрепва стомашните мускули. Ако пък не обичате мента, можете да я замените с чай от лайка.

Дъвчете бавно, много бавно, възможно най-бавно!

Бързото поглъщане на храната, без да я сдъвквате особено дълго, е изключително вредно! Най-малката беля, която може да ви докара този навик, е че така поглъщате много въздух, което ви „издува”. Поглъщането на недостатъчно сдъвкана храна може да доведе и до запек и други проблеми на храносмилателната система.

Менюто ви богато ли е на калий?

Калият е жизненоважен за производството на енергия в тялото.

Запазете спокойствие и победете апетита!

Изследванията показват, че хората, които практикуват техники за овладяване на стреса обикновено не преяждат и са свикнали на по-малки порции храна. Така че – релаксирайте по-често, по начина, който смятате че е най-разтоварващ за вас.

Първа част на статията четете тук

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart