Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

как да откажете цигаритеВсеки пушач може да потвърди колко е ужасно да пушиш цигара в началото на пролетта и да гледаш как хората тичат в парка или тренират различни спортове и да осъзнаваш, че ако не спреш цигарите, няма да бъдеш в кондиция за спортуване. Човек си казва, че може да откаже цигарите, но не точно сега, защото е „прекалено стресиращо“.

Пристрастяването към никотина продължава точно 4 дни. 10% от него е физическо пристрастяване, останалите 90% са свързани с психическо пристрастяване. Повечето заклети пушачи се нуждаят от сериозни напътствия, а не само от силна воля, за да преживеят първите 14 дни без цигарен дим.

Има различни начини за спиране на цигарите, само трябва да се внимава с предлаганите на пазара заместители, които водят до други пристрастявания и дори до засилено чувство на безпокойство и нервна възбуда. Най-добрият начин да спрете цигарите е като използвате природен метод, които не включва медикаменти и никотин. Това означава промяна в начина на живот и хранителните навици. Електронните цигари не са измислени като метод за спиране на цигарите, а напротив – водят до дори по-опасно пристрастяване. Лепенките за спиране на цигарите съдържат само 4 мг никотин за разлика от цигарите (които съдържат до 100мг), което води до още по-сериозни усложнения. Медикаментите за спиране на тютюнопушенето често причиняват среднощни кошмари и могат да доведат до депресия и мисли за самоубийство. Пушачите нямат нужда от всички тези изкуствени методи – те и без това са задръстени със съдържащите се в цигарите амоняк, белина, пестициди, хербициди, пластмаси, формалдехид, тежки метали и влакна от стъклена вълна във филтъра.

Защо вие да не сте човекът, който спортува, тича в парка и тренира усърдно?

Защо вие да не сте човекът, който отказва цигарите през зимата и който започва да се храни правилно?

Около 25% от хората по света умират от сърдечно-съдови заболявания. Ако цените живота си, няма да искате да сте част от тази статистика. Изследванията, проведени в няколко различни държави потвърждават, че редовното спортуване може да намали сърдечно-съдовите проблеми, дори и инфаркта, като подобрява нивата на триглицериди, холестерол, кръвното налягане и метаболизма на глюкозата.

Не се притеснявайте, че ще увеличите теглото си, ако спрете цигарите. В магазините за здравословно хранене може да намерите това, от което се нуждаете, за да сте в добра кондиция. Това включва органични витамини, билки, тинктури, сушени органични зеленчуци, органични плодове, конопено олио. Мукуната например е добавка, извлечена от виолетов боб, която може да парира никотиновия глад, тъй като е естествен източник на допамин и серотонин (а точно тези вещества се изчерпват и са в недостиг при пушачите).

Хранете се с много зеленолистни зеленчуци като спанак, листа от цвекло и органично китайско зеле. Това е много важно за окончателното спиране на цигарите. Всички изброени промени в хранителните навици са свързани с алкализиране на тялото – чрез органични плодове и зеленчуци и най-вече чрез сурова храна. Всичко това алкализира тялото на пушачите, тъй като те имат киселинна реакция на тялото дълго след като спрат цигарите.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart