Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

повече енергия и жизненостБез съмнение, пролетта въздейства доста благотворно върху настроението и емоциите ни. Щом настъпи тя, всички ние сякаш мигновено ставаме по-весели, по-щастливи, изпълваме се с позитивизъм. Понякога обаче, целият този ентусиазъм често е придружен с едно особено усещане за изтощение. Сетихте ли се кое е то? Пролетната умора, разбира се!

Пролетната умора основно се дължи на нездравословното зимно меню и недостига на витамини и други ценни вещества. Освен с липса на физически сили, пролетната умора се характеризира и с емоционално неблагоразположение.

Попаднат ли в лапите на пролетната умора, много от хората започват да изпадат в чести депресивни състояния, обхващат ги меланхолия, тревожност и др.

Кожата също страда от пролетната умора. Следствие на отслабените защитни сили на организма, тя става особено чувствителна към агресорите от околната среда.

Общите симптоми на пролетната умора включват:

  •  проблеми със съня
  • загуба на апетит
  • затруднена концентраия
  • сънливост
  •  главоболие
  • объркана преценка
  • бавни рефлекси
  • липса на мотивация
  • променливи настроения
  • отслабен имунитет
  •  ниски нива на енергия
  • лошо храносмилане
  • колебания в кръвното налягане

Основната стратегия за преодоляване на пролетната умора е намаляването на стреса и активиране на енергийните запаси на организма. Само така ще успеете да поддържате енергийния баланс на тялото си, емоционалната си стабилност и съня.

Ако следвате стъпките, описани по-долу, ще успеете да изгоните пролетната умора от тялото и ума си, и да се наслаждавате на слънчево настрение!

  1. 1.      Ограничете източниците на стрес!

Въведете ред в хаоса около себе си, като всеки ден си правите списък със задачите, които да свършите на следващия. Подредеността ще ви помогне да се чувствате по-спокойни. Заедно с това, напълно избягвайте контактите с хора, които ви натоварват, почивайте си достатъчно и си лягайте по-рано.

  1. 2.      Стимулирйте енергията си!

Основната ви задача тук, е да пиете много вода. Приемана в по-големи количества, тя пречиства токсините от тялото и подобрява обмяната на веществата. Именно дехидратацията предизвиква главоболие и умора. Пиенето на много вода, е най-простото и най-ефективно решение против умората.

  1. 3.      Набавете си достатъчно кислород (+ витамин D)!

Излизайте по-често на открито и се движете интензивно. От една страна, излагайки кожата си на слънце, ще си набавите необходимите количества витамин D, а от друга – физическата активност ще повиши енергийните ви нива. Ативното движение е много добър начин да повишите вътрешната си енергия и да успокоите ума си.

  1. 4.      Релакс в банята!

Поне веднъж в седмицата си правете отпускащи процедури в банята. Вана с английска сол, билки и/или въздействащи аромати ще ви се отраззят много добре. Подарявайте си често такива моменти и точно тогава се опитвайте да не мислите за нищо. Просто се отпуснете и се наслаждавайте!

  1. 5.      Дайте на организма всички хранителни вещества, от които има нужда

Идеалният начин е това да стане с храната – плодове, зеленчуци, храни, богати на фири. Но ако по една или друга причина това не е възможно, винаги може да изберете мултивитамини, които дават нужната енергия на тялото Ви, при това само то натурални източници!

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart