Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

седмичен здравен хороскоп 14-20 априлОвен

По-възрастните представители на зодията трябва да бъдат внимателни при изкачването на стълби и други подобни дейности. Има опасност от наранявания и/или претоварване на сърдечнсъдовата система. През предстоящите дни загърбете всичките си нездравословни навици и стриктно се продържайте към здравословен режим на хранене, почивка, движение и т.н.

 

Телец

Стомашно-чревни болки и дискомфорт заплашват онези от вас, които злоупотребяват с храната. Избягвайте всевъзможните сандвичи, хамбургери, чипс, сладки лакомства и др. Газираните сладки напитки също са противопоказни за стомаха ви, който е особено чувствителен през този период. Пийте повече вода – минимум 1,5 л., всеки ден.

 

Близнаци

Не се очакват здравословни сътресения за вас. Единствено леко главоболие и сънливост ще затруднят работния ви режим. За да облекчите тези симптоми, си лягайте по-рано вечер, не преяждайте и консумирайте повече пресни зеленчуци. Избягвайте всички дразнители около себе си и не се напрягайте излишно.

 

Рак

Може би е време да спрете да с експериментите по отношение на храненето си. Напоследък често злоупотребявате, позволявайки си какви ли не храни, в количества, които определено не са добре за вас. Напрежението, което ви дойде в повече в последно време, постепенно ще отшуми и към края на седмицата, ще се чувствате префектно.

 

Лъв

Високите нива на стрес през последните няколко дни ви карат да се чувствате зле. Туширайте отрицателните емоции доколкото ви е възможно. В противен случай, може да си докарате проблеми със здравето, от които трудно ще се отървете след това. Не се претоварвайте с работа до края на седмицата.

 

Дева

За девите ще бъде много полезно да се движат повечко през седмицата. Затова ги съветваме да изберат ходенето пеша пред транспорта. В дните до петък, направете няколко дълги разходки преди или след работа. Ако е възможно, прекарайте уикенда си сред природата. Всичко това ще подобри концентрацията ви и ще ви накара да се чувствате прекрасно!

 

Везни

Пролетната умора е налегнала повечето от вас. Можете да ограничите влиянието й върху себе си, базирайки менюто си върху полезността на отделните храни, а не това кое ви е по-вкусно и кое не. Дългите пътувания ви действат доста изтощително през този период, така че ако можете ги избягвайте.

 

Скорпион

Бъдете достатъчно умни, за да се грижите добре за здравето си. Онези от вас, които имат намерение да въведат ред в начина си на хранене и да постигнат така чаканите резултати по отношение на теглото си, ще имат успех. Ограничете консумацията на алкохол или съвсем го забравете поне до петък. В краен случай, ви разрешаваме по чаша вино.

 

Стрелец

Имате нужда от строга промяна в диетата си. Храносмилателните проблеми, които ви преследват през последните дни са резултат от лековатото ви отношение към собственото ви здраве. Ако се чувствате претоварени и без енергия, не не поемайте допълнителни и извънредни ангажименти до края на периода. Сърдечно-болните, както и пациентите с диабет, ще се чувстват доста по-добре от обикновено.

 

Козирог

Добрата почивка е задължителна, ако искате да бъдете в добро здраве. В никакъв случай не се претоварвайте, не се напрягайте и поемайте точно толкова ангажимнти, за колкото имате сили. Възможно е да се появят проблеми със съня и по-конкретно – със заспиването вечер. Но не се притеснявайте – и това ще отшуми. Просто се хранете добре и си лягайте в нормални часове.

 

Водолей

Водолеите ще се отърват от проблеми с храносмилането, тормозили ги през последните няколко дни. А ако промените хранителните си навици, всичко ще отшуми много по-бързо, отколкото си представяте. Някои от вас, трябва да обърнат специално внимание на зрението си. Това означава да не прекалявате с взирането в компютъра или телевизора.

 

Риби

Рибите са стресирани и напрегнати и сами си го причиняват. Притесняват се излишно за неща, които все пак не са в обсега на контрола им. Намалете темпото и намерете начин да уравновесите емоционалното си състояние. Също така, обърнете внимание на начина си на хранене – напоследък прекалявате с вредните храни. Избягвайте и пикантните храни.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart